Forum > Accent

Accent - nie odpala

<< < (3/12) > >>

jarded:
Wielkie dzięki, zaraz zabieram się za sprawdzanie :-)) Dam znać jak skończe.

jarded:
No i pojawiły się nowe, dość nieoczekiwane fakty. Gdy odpiąłem na kilka minut akumulator i podłączyłem go ponownie, po przekręceniu kluczyka do pozycji ON odezwała sie pompa paliwa ( nie nastąpiło to po pierwszym przekręceniu kluczyka lecz po drugim ). Kilkakrotnie włączałem zapłon i za każdym razem pompa działała. I było tak aż do 5-6 razu, kiedy to po ponownym przekręceniu kluczyka w pozycję ON pompa już milczała...Kolejne próby nie przynosiły żadnego efektu. Dopiero ponowne odłączenie i podłączenie akumulatora poskutkowało. Za każdym razem sytuacja się powtarzała: W pozycji ON pompa nie działała po pierwszym razie, a później aż do 5-6 razu działa i cisza...Aha, gdy pompa paliwa dostawała zasilanie, od razu sprawdzałem zasilanie przychodzące do cewki zapłonowej, no i za każdym razem było to samo, czyli brak minusa na kablu. Reasumując, gdyby to była wina immobilizera to nie zadziałałby nawet rozrusznik, a ten kręci. Więc gdzie leży rozwiązanie tego problemu? Mnie już zaczyna brakować pomysłów a czas leci nieubłaganie...Co proponujecie??

dopisano: No i jeszcze jedno pytanie: za co jest odpowiedzialny Ignition lock switch ? Kolega E-GEN pytał mnie gdzie on się znajduje, ale niestety nie mam pojęcia.

[ Komentarz dodany przez: Jarek: 2008-06-15, 09:52 ]
Scalenie postów
Nie pisz co 5 minut kolejnego posta, do tego służy przycisk edytuj

e-gen:
chodzi o stacyjkę - procedurę testową dostałeś w pdfie "ingition_switch_naprawa"

jarded:
Sprawdziłem według procedury " ignition switch naprawa " i według tego wszystko jest w porządku, czyli w pozycji ACC zwarte są piny 3 i 6 itd. ( jedyna rozbieżność od podanego rysunku to fakt, u mnie styki w kostce są odwrotnie, tzn. jakbyśmy obrócili kostkę o 180 stopni to byłoby dokładnie tak jak na rysunku. Poza tym wszystkie kostki po rozpięciu wyglądają jak nowe, żadnego nalotu na stykach czy czegoś podobnego. Hultaj pomimo że ma juz 7 lat naprawdę jest bardzo zadbany, nadmienię że ma przejechane jedynie 50 tys. km, ma jeszcze oryginalny akumulator. Palił od dotyku aż do tego pechowego momentu...

e-gen:
Cóż, jeżeli sprawdziłeś już wszystkie opcje które wymieniłem za manualem (Wczoraj 16:14) to proponuję wymontowanie ECU i zajrzenie do środka.

Ponadto jeżeli CE się świeci to jest szansa że gdybyś podpiął Accenta pod komputer w jakimś serwisie to uzyskasz odpowiedź co mu tak naprawdę dolega (w Polsce ASO biorą od 50 do 150 zł za podpięcie pod skaner).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej