Forum > Accent

Accent - nie odpala

<< < (2/12) > >>

jarded:

--- Cytat: "e-gen" ---podaj VIN auta - może być przez priva

BTW
czy po przekręceniu stacyjki w pozycję ON zapala się check engine i/lub symbol immobilajzera ??
--- Koniec cytatu ---


tak, po przekręceniu kluczyka świeci się zarówno CHECK ENGINE jak i IMMOBILIZER. a VIN zaraz wyślę Ci na PRIV-a. Dzięki

jarded:

--- Cytat: "IgoReCzeK" ---Proszę rozważyć wymianę kostki ze stykami elektrycznymi przy stacyjce.
--- Koniec cytatu ---


Sprawdzałem rano wszystkie kostki zarówno przy stacyjce jak i pod maską, są ok. Dla pewności przeczyściłem je sprayem do połączeń elektrycznych. Przed chwilą jeszcze sprawdzając miernikiem odkryłem, że w kostce zasilającej cewkę zapłonową nie ma minusa.... Sprawdzałem wszystkie połączenia masowe między nadwoziem a silnikiem i są w porządku. Przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl: czy jest taka możliwość, aby immobilizer się rozprogramował? Jeśli tak to w jaki sposób i skąd mogę dostać kod do niego???

grzesik1: edycja cytatu (cytujemy to co jest potrzebne a nie cale wypowiedzi! )

e-gen:
"Zmartwiło" mnie że zapalają Ci się wszystkie kontrolki - tak jak przy normalnym starcie - ponieważ, gdyby CE się nie świeciła mielibyśmy głównego podejrzanego czyli ECU.

Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki w kabinie i pod maską? włącznie z tymi "grubymi"??

Zamieniałeś miejscami przekaźniki (większość z nich ma ten sam kod więc bez obaw można zamienić je między układami za których sterowanie odpowiadają).

Odłączyłeś "-" w ako na parę minut?

Podaję za service manualem - sekcja "problemy":
Engine will not start or is hard to start (Cranks OK)
Ignition lock switch faulty
Replace ignition lock switch
Ignition coil faulty
Inspect ignition coil
Power transistor faulty
Inspect power transistor
Spark plugs faulty
Replace plugs
Ignition wiring disconnected or broken
Inspect wiring
Spark plugs faulty
Replace plugs


Engine will not start or hard to start
Vacuum hose disconnected or damaged
Repair or replace
Malfunction of the EVAP Canister
Purge Solenoid Valve
Repair or replace


i teraz pytanie: gdzie się znajduje Ignition lock switch ?

jarded:
Tak, bezpieczniki sprawdzałem i to ze dwa razu ( te w kabinie i te pod maską ). Przekaźniki też zamieniałem miejscami, bo jak wspomniałeś i co ja też zauważyłem, że prawie wszystkie mają takie same symbole. Wykonałem dzisiaj telefon do jednego z serwisów HYUNDAI-a, gdzie diagnosta mi powiedział, że immobilizer odcina zarówno pompę paliwa jak i zapłon...W aku odłączyłem aku, najpierw na kilka minut, a później na całą noc. No i nic...

e-gen:
już wysłałem CI na maila pdf-a z procedurą testową "stacyjki" czyli Ignition switch

mam nadzieję, że jesteśmy blisko :shock:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej