Autor Wątek: Problem z rozrządem  (Przeczytany 3470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kliszczo

  • Gość
Problem z rozrządem
« dnia: 17 Styczeń 2009, 19:39:15 »
Witam ponownie. Jestem posiadaczem lantry od niedawna i mam pytanie. Ostatnio przy kupnie paska rozrządu w sklepie dostałem pasek główny,rolkę,napinacz,basek balansowy oraz napinacz do niego. Wszystko było ok do momentu kiedy znajomy dobrał się do rozrządu. powiedział mi że tu nie ma miejsca na pasek balansowy. Ludzie to gdzie on jest :shock: Mam silnik 1.6 16v i nie wiem co jest grane. Klijent w sklepie mówi że może to nie jest silnik 1.5 16v ale lantry z takim silnikiem to chyba nie ma. POMOCY :-/ :-/

kczech

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Styczeń 2009, 20:23:28 »
silnik w lantrze od 95 do 2000 r 1,6 16V nie mial paska balansowego - Idzie do wymiany pasek rolka prowadzaca i rolka napinacza

kliszczo

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Styczeń 2009, 20:46:25 »
ale ja mam lantrę z roku 92.

kczech

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Styczeń 2009, 16:13:58 »
w lantrze z 92 roku silnik 1,6 16v idzie dwa paski do wymiany
pasek rozrzadu i pasek tzw balansu ktory napedza walek wyrownawczy (typowe skosnookie rozwiazanie)
Jesli nie masz takiego rozwiazania to zanczy ze masz tzw> SZCZEPA czyli silnik nie jest z lantry I tylko II

kliszczo

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Styczeń 2009, 22:00:09 »
Kurcze dziwna sprawa. Silnik w lantrze j2 różni się nawet z wyglądu a mój jest typowy jakie były do roku 96.Pasek balansowy powinien znajdować sie mniej więcej poniżej paska głownego a tam były tylko 2 śruby. No to teraz mam sporą zagadkę z tym silnikiem. To ile koni posiada ten silnik 1.6 16V DOHC :roll:

IgoReCzeK

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Styczeń 2009, 22:09:42 »
Cytat: "kliszczo"
To ile koni posiada ten silnik 1.6 16V DOHC :roll:

Witam wygląda na to, że mamy do czynienia z silnikiem: G4RC/1596ccm/84 kW (114 KM). ;-)
Przy okazji proszę o potwierdzenie typu silnika z tabliczki znamionowej pojazdu. Pozdrawiam Igor.

kczech

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Styczeń 2009, 20:07:19 »
silnik G4CR o pojemnosci 1596 i mocy 84kW - tez ma pasek balansowy

kliszczo

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Styczeń 2009, 21:52:29 »
Silnik od lantry J2 to raczej nie jest ponieważ różni on sie nawet wyglądem zewnętrznym a mój jest typowy jak w lantrach produkowanych do 1996r. Na środku centralnie czerwone napisy DOHC 16V.Natomiast w modelach 1.5 wygląda to inaczej. Może ma znaczenie że jest to model GLS. Gdzie jest ta tabliczka znamionowa bo nie mogę znaleźć.

LukaszMix

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Styczeń 2009, 22:46:19 »
a jak jest w silniku 1.8 16v moze to taka opcja

kliszczo

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Styczeń 2009, 16:01:11 »
też jest drugi pasek

IgoReCzeK

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Styczeń 2009, 21:17:19 »
Cytat: "kliszczo"
Gdzie jest ta tabliczka znamionowa bo nie mogę znaleźć.

Witam. W Sonacie jest na słupku między drzwiami kierowcy i pasażera, w Accencie była w komorze silnikowej pod przednią szybą, gdzie jest w Lantrze? Tego nie wiem. :-? Pozdrawiam Igor.

kliszczo

  • Gość
Problem z rozrządem
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Styczeń 2009, 21:32:51 »
Chodziło mi o tabliczkę znamionową silnika która powinna znajdować się w komorze silnika.Natomiast jest na przednim pasie ale to tabliczka nadwozia.