Autor Wątek: [ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem  (Przeczytany 68659 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jack55

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #30 dnia: 06 Marzec 2013, 16:49:42 »
Cytat: "cosmo"

Nie sądzę aby Hyundai Polska był właścicielem choćby jednego serwisu...

Hyundai Polska nie jest ani właścicielem żadnego serwisu ani salonu i to jest oczywiste.Dealerem może zostać praktycznie każdy, tylko wcześniej trzeba spełnić wymagania stawiane przez przedstawiciela marki i uzyskać jego autoryzację.Dla mnie skandalem jest to, że w Trójmieście jest kilka autoryzowanych salonów wraz z serwisami ale w żadnym z nich nie można uzyskać prostej informacji dotyczącej akcji serwisowej naszego modelu.Robią ze wszystkiego wielką tajemnicę i wszyscy nabierają wody w usta.Takim traktowaniem  Hyundai traci potencjalnych przyszłych klientów.Często pytają mnie inni kierowcy np. na parkingu przed marketem czy na stacji benzynowej jak sprawuje się ix20 i ile nim przejechałem.Widać, że ten model ludziom się podoba i są nim zainteresowani. 8-) Ja odpowiadam krótko autko ok. serwisy do d.......      w imię zasady jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie ;-)

Offline KoTeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 185
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #31 dnia: 01 Kwiecień 2013, 07:21:21 »
Cytat: "lukasz.zst"
I co to da tak jak z moim zawieszeniem , nic sie nie dzieje, tak to ma być  , mam wszystkie listy . ................. oki


Powiedz co z Twoim samochodem. Koreańcy zabrali Ci go na lawecie i co dalej. Jestem bardzo ciekawy jak zostanie rozwiązany Twój, a poniekąd nasz problem, z zawieszeniem. Również uważam, że zawieszenie to nie najmocniejsza strona mojego Hultaja.

Czekamy na odzew jak załatwiono Twoją reklamację.

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #32 dnia: 01 Kwiecień 2013, 09:01:49 »
Cały czas stoi w warszawie , komisja miała być 22 marca , potem 27 marca , 28 marca dostałem powiadomienie że są święta od 28.04 i dopiero pow świętach coś będą robić  , miedzy czasie 29 .04 dostałem kolejna notkę że komisja będzie w okolicach 5 kwietnia. Problem polega na tym że se jaja robi importer . Najlepiej jak bym sie wogle nie odzywał. Powiedziałem im dostają na 2 tygodnie auto bo jadę później na narty a zrobi sie z tego 4 tygodnie. Ostrzegano mnie jak bedę ich ponaglał to odeślą mi auto i każą zapłacić za transport .
Tragedia .
Oprócz tego zauważyłem że maska rdzewieje od środka w elementach zamkniętych dotyczy też czujników parkowania zrobiły sie całe zółte.
Szwagier ma nowego i30 w combi i ma kłopot z tylim zawieszeniem ( ma jezdzic tak długo aż nie rozwiążą tego problemu , były też klejone odbojniki ale nic nie dało ) i rdzewiejącą klapą ( bąble sie robią),

Offline KoTeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 185
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #33 dnia: 01 Kwiecień 2013, 10:34:00 »
Cytat: "lukasz.zst"
Cały czas stoi w warszawie , komisja miała być 22 marca , potem 27 marca , 28 marca dostałem powiadomienie że są święta od 28.04 i dopiero pow świętach coś będą robić  ............. .
Tragedia .
......................


Aż nieprawdopodobne to co opisujesz. No cóż, czekam z niecierpliwością  jak rozwiążą Twój problem. Będzie to dla nas wszystkich dobra lekcja na przyszłość.

kml

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #34 dnia: 01 Kwiecień 2013, 11:33:23 »
Czy ktokolwiek zadał sobie trud aby zgłosić sprawę do federacji konsumenta oraz UOKiK? Co jakiś czas widzę posty lukasz.zst tylko, że nie bardzo jestem się w stanie doczytać czy jest zrobione cokolwiek poza pisaniem na forum.

Czy Turbo Kamera była informowana o tym jak się zachowuje importer?

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #35 dnia: 01 Kwiecień 2013, 13:00:26 »
Jest gdzieś w klejone pismo które złożyłem do UOKIK i dostałem odpowiedz, tylko ukarali ich za gwarancje

kml

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #36 dnia: 01 Kwiecień 2013, 13:12:43 »
Ok, to ja mam prośbę: skoro traktujesz sprawę naprawdę poważnie to załóż wątek w którym zalinkujesz swoje tematy.

Optymalnie byłoby gdybyś połączył wszystko w jednym miejscu. W tej chwili ciężko jest się połapać o co chodzi a sprawa jest ważna.

Ciekawe czy pismo do Hyundai Korea cokolwiek zmieni...

jack55

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #37 dnia: 01 Kwiecień 2013, 15:35:05 »
Pismo z UOKIK  jest w tym wątku ;-)
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3160

[ Dodano: 2013-04-01, 15:46 ]
Cytat: "lukasz.zst"
Cały czas stoi w warszawie , komisja miała być 22 marca , potem 27 marca , 28 marca dostałem powiadomienie że są święta od 28.04 i dopiero pow świętach coś będą robić  , miedzy czasie 29 .04 dostałem kolejna notkę że komisja będzie w okolicach 5 kwietnia. Problem polega na tym że se jaja robi importer . Najlepiej jak bym sie wogóle nie odzywał. Powiedziałem im dostają na 2 tygodnie auto bo jadę później na narty a zrobi sie z tego 4 tygodnie. Ostrzegano mnie jak bedę ich ponaglał to odeślą mi auto i każą zapłacić za transport .

Ale sobie Hyundai leci z Tobą w kulki.Szczerze współczuję.
I jeszcze stawiają  jakieś idiotyczne warunki.Ja za nic bym się nie zgodził  na wysyłanie mojego ix20 na lawecie do jakiegoś innego serwisu w dodatku nie wiadomo na jak długo :-/
Takie rzeczy to tylko w Polsce, niestety :-(  :-(

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #38 dnia: 01 Kwiecień 2013, 21:00:14 »
Na poczatku to importer zaproponował żeby te auto na kołach przyjechała do warszawy.  Daje im jeszcze 5 dni bo za dwa tygodnie jadę do Austrii inaczej importer oda mi co do złotówki .

Mam inne pytanie czy wam tez rdzewieje maska , podniesiecie ją i od środka są wpusty , w tych postach rdzewieje maska.

Wygrałem teraz sprawę w UOKIK o gwarancję na Hyundaie,
Każdy z was jak podpisywał umowe gwarancyjną dostał ulotkę 5 lat gwarancji na cały pojazd ( to samo było w reklamach) po otwarciu książki gwarancyjnej jest że poła auta jest wyłączone z 5 letnie gwarancji

Po walce z UOIKI zmienili zapis jest tylko 5 lat gwarancji nakazali im uśniecie reklam , i teraz można walczyć przed innymi instytucjami że podpierdalacie  gwarancje na 5 lat na cały samochód tzn w chodza to tez elementy zużywające np wycieraczki , ja w tej chwili tak robię ,kłócę sie o wszystkie elementy

Tak jest teraz
http://www.hyundai.pl/Uslugi/5_Year_Triple_Care/

A tak było

http://wikar.hyundai.pl/uslugi/5-letnia-potrojna-gwarancja/

Offline KoTeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 185
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #39 dnia: 02 Kwiecień 2013, 19:15:24 »
Cytat: "lukasz.zst"
Na poczatku to importer zaproponował żeby te auto na kołach przyjechała do warszawy.  Daje im jeszcze 5 dni bo za dwa tygodnie jadę do Austrii inaczej importer oda mi co do złotówki .
................


Możesz rozwinąć tę myśl......... bo powiem szczerze już się pogubiłem gdzie jest Twoje auto.

rekin323

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #40 dnia: 03 Kwiecień 2013, 14:04:37 »
1.Wygrałem teraz sprawę w UOKIK o gwarancję na Hyundaie,

2.Mam inne pytanie czy wam tez rdzewieje maska , podniesiecie ją i od środka są wpusty , w tych postach rdzewieje maska.

3.Po walce z UOIKI zmienili zapis jest tylko 5 lat gwarancji nakazali im uśniecie reklam , i teraz można walczyć przed innymi instytucjami że podpierdalacie  gwarancje na 5 lat na cały samochód tzn w chodza to tez elementy zużywające np wycieraczki , ja w tej chwili tak robię ,kłócę sie o wszystkie elementy


Pogrupowałem tematy dla łatwiejszej odpowiedzi:
1. Brawo za wytrwałość teraz co możesz zrobić ABY w końcu być zadowolony z auta niech i importer z sukcesu załatwienia w tak wielowątkowej sprawie;.
- ustalenie dla UOIKI dlaczego w Austrii naprawiają a w PL nie będzie cieżkie naprawdę
2. W kwestii ognisk korozji mają określony czas na przyjęcie reklamacji 30dni weryfikacja naprawa do 90dni - i niech nie mówią słynnej śpiewki warunki atmosferyczne chmura nalotów przemysłowych od wewnątrz to nawet ptasie gó..no nie jest
3. Książka gwarancyjna nie zmieniła się od przeszło 20lat w tej branży zawsze użytkownik zobowiązany jest to zapoznania się ze szczegółowymi warunkami GW czyli faktycznie mamy 5lat gwarancji na elementy nie ulegające zużyciu eksploatacyjnemu czyli wszystkie wiązki w aucie, stelaże foteli, dzwigienki kierunkowskazów podsufitka, fotele, a co nie jest to NAPEWNO wycieraczki gumowe węże opony akumulator wydech, pełne 24mce dpf, tam gdzie można zastosować interpretacje niewłaściwa użytkowanie lecz nie jesteś na straconej z góry pozycji bo na okres 2lat ten najbardziej podstawowy w UE producent musi w wypadku wpadek wprowadzić procedurę naprawczą a dla akcji fabrycznych nawet 6lat po wyprodukowaniu...
Jakbyś potrzebował pomocy to chętnie odbijemy twoje auto z serwisu jako ekipa mazowiecka spot w kilka osób i wtedy damy do myślenia.
 ps. Mam nadzieje ze HMP też to czyta, bo nie nikt nam nie płaci za kierowców doświadczalnych....

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #41 dnia: 06 Kwiecień 2013, 14:43:34 »
Witam

Auto moje ma przyjechać w przyszłym tygodniu , po kilku dniowych testach, znaleziono usterkę w moim aucie. Wiem że wymieniono całe przednie zawieszenie. Wiejec szczegółów nie znam.
Jak będzie auto na miejscu to mam otrzymać pełna dokumentację co zrobiono. Od razu wam powiem jak sie jeździ

Offline KoTeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 185
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #42 dnia: 06 Kwiecień 2013, 14:57:30 »
Cytat: "lukasz.zst"
Witam

Auto moje ma przyjechać w przyszłym tygodniu , po kilku dniowych testach, znaleziono usterkę w moim aucie. Wiem że wymieniono całe przednie zawieszenie. Wiejec szczegółów nie znam.
Jak będzie auto na miejscu to mam otrzymać pełna dokumentację co zrobiono. Od razu wam powiem jak sie jeździ


Nie ukrywam, że wszyscy czekamy z niecierpliwością na rozwiązanie Twojego problemu, który z ukrycia może i nas zaatakować.

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #43 dnia: 06 Kwiecień 2013, 15:43:03 »
Wiem o tym paru użytkowników juz mnie pytało oto
Ale też jest paru użytkowników co załatwia też takie badanie komisyjne auta

[ Dodano: 2013-04-16, 20:20 ]
Witam
Przyjechało auto dziś do salonu w Mysłowicach.
Nie jeździłem nim , ponieważ umówiliśmy sie na odbiór na piątek
W centrali Hyundaia wymienili wszytko zszatkowali tylko klocki i tracze , od przegubów , po półosie, amortyzatory jest nowe. Amortyzatory są wsadzone dużo mocniejsze i nie produkcji Hyundai tylko Amortyzatory Monroe. Z tego co wiem podobno zupełnie inaczej teraz auto jeździ . Jak odbiorę auto to zaraz wam dam cynk w piątek wieczorem jak auto jeździ .
Pytałem sie w centrali Hyundai czy przewidują akcje naprawczą na ix20 , odpowiedz była NIE tylko tego samochodu dotyczyła

Dlatego tak w piątek będę go odbierał ponieważ , będą malować maskę i czujniki parkowani tam gdzie sie pojawiła rdza.
Jeśli ktoś będzie chciał zobaczyć te auto to będę w Mysłowicach o 14,15 na odbiorze auta

beazee

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Kwiecień 2013, 00:30:41 »
Cytat: "lukasz.zst"
zszatkowali tylko klocki i tracze

Co im zrobili?