Autor Wątek: [ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem  (Przeczytany 68660 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Październik 2012, 22:23:13 »
Jutro napisze do kliku serwisów e-mial z prośba czy znają temat w serwisach hyundai w checzach

sense

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Październik 2012, 23:32:25 »
Cytat: "dekra"
Sprzedawca nie chce, bo w przypadku pozytywnego załatwienia tematu będzie miał na karku być może kilkaset takich przypadków i wyraźnie "rżnie głupa" twierdząc, że to jest "normalna praca zawieszenia".

Cytat: "dekra"
Sprzedawcy czekają wyraźnie na upływ rocznego terminu gwarancji na zawieszenie, amortyzatory, aby mogli już zupełnie legalnie powiedzieć nam gdzie mają nasze uwagi.

Też tak to widzę. Wypada zatem pokazać innym ile warta jest marka Hyundai.
Powiem więcej: przed zakupem pytałem sprzedawcę o ew. stuki w zawieszeniu w konkretnym samochodzie, który zamierzałem kupić (słyszałem wcześniej o sygnalizowanych problemach i chciałem uniknąć kupna wadliwego auta). Otrzymałem odpowiedź, że nieznane im są jakiekolwiek wady zawieszenia i związane z tym reklamacje odnośnie modeli iX20.
Mimo to, po wpłaceniu zaliczki poprosiłem o odbycie jazdy próbnej przez sprzedawcę pod kątem sprawdzenia stuków. Otrzymałem kolejną odpowiedź, że z zawieszeniem jest wszytko OK (przypominam, że pytałem o stuki).
Posiadam całą korespondencję mailową.
Także cóż można powiedzieć - kupując towar za kilkadziesiąt tysięcy, zostałem bezczelnie i z premedytacją oszukany.  :shock:

Szkoda, że tylko nas trzech jest gotowych walczyć o swoje prawa. Przypominam, że na dzień dzisiejszy chodzi o zgłoszenie problemu do UOKiK i do Federacji Konsumentów.

lukasz.zst - również z niecierpliwością czekam na nowe wieści.

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Październik 2012, 10:40:53 »
Dobrý den,

 

s touto závadou jsme se ještě my tady v Opavě nesetkali. Na našem serveru Hyundai, to řešili kolegové, kteří provedli výměnu tlumičů z dieslového motoru.

Závada se již po výměně neprojevuje. Tutíž doporučuji, výměnu provést v autorizovaném servise.

 

S pozdravem,

 

Steinwirt Tomáš

REPREcar s.r.o.

Přemyslovců 344/6

Opava  - Jaktař

Tel.: +420737213495

Taka dostałem odpowiedz , trzeba wymienić  zawieszenie tak pisze na zawieszenie z aut z silnikiem  diesla

larry

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Październik 2012, 13:43:10 »
Ja w serwisie parę razy zgłaszałem już dziwne odgłosy zawieszenia.
Ale niestety jak chce pokazać podczas jazdy serwisantowi w czym problem to nie wychodzą te odgłosy. A serwis za każdym razem sprawdza i oczywiście stwierdza że wszystko jest dobrze. Jak pytałem czy ktoś im inny zgłaszał te problemy to twierdzą że nie.
 
U mnie nie słychać ewidentnego metalicznego dźwięku więc nie wiem jak to zdefiniować tym bardziej że w tym samym czasie plastiki przednich słupków też ostro dają znać o sobie.  

Pytanie do lukasz.zst
Czy zamierzasz zrobić wymianę amorków w Czechach czy będziesz nagabywał serwisy lokalne ?

Offline KoTeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 185
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Październik 2012, 13:50:20 »
Cytat: "larry"
......... Jak pytałem czy ktoś im inny zgłaszał te problemy to twierdzą że nie.
 


U mnie stwierdzono, że jestem pierwszym użytkownikiem, który zgłasza łuszczącą się kierownicę, ale jestem drugim w tym tygodniu  :mrgreen:

Łuszcząca się kierownica.

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #20 dnia: 09 Październik 2012, 14:12:15 »
Jak to mi powiedziano dziś w serwisie Hyundaia że w ix35 od zeszłego wtorku jest ogłoszona akcja wymiany amortyzatorów , dla użytkowników którzy sami sie zgłoszą anie powiadamiają .
Do dzwoniłem sie do Warszawy do Hyundaia i zapytałem sie jak to jest z modelem ix35 powiedziano mi że wszystkie informacje udzielają serwisy , zadzwoniłem do innego serwisu powiedziano mi że pierwszy raz coś słyszą o kłopotach z zawieszeniem w ix35

dekra

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Październik 2012, 20:18:06 »
Cytat: "larry"
Ale niestety jak chce pokazać podczas jazdy serwisantowi w czym problem to nie wychodzą te odgłosy.

Oczywiście, bo u mnie bardziej słychać gdy jadę sam, i mniej słychać, gdy jedziemy we dwóch z serwisantem (inne jest obciążenie przodu). Do tego dochodzi fakt, że ja chcę słyszeć wszystko, a serwismen udaje głuchego. Ponadto, w każdym egzemplarzu może to być inaczej słyszalne.

Offline ph71

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 213
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #22 dnia: 10 Październik 2012, 13:06:59 »
Cytat: dekra
Cytat: "larry"
Do tego dochodzi fakt, że ja chcę słyszeć wszystko, a serwismen udaje głuchego.


W sprawie trzeszczenia plastików pojechałem raz z serwisantem i było jak piszesz powyżej. Konkluzja z tej dwugodzinnej wizyty dla mnie jest taka, że jak coś się definitywnie nie zepsuło i nie wymaga wymiany - to ASO problemu nie widzi i raczej nie pomoże. I dotyczy to wszystkiego w tym i w każdym innym aucie. Najczęściej po prostu nie mają z tego chleba, a robić by trzeba bez gwarancji, że się uda.
Zatem wszelkie upierdliwości o charakterze okazjonalnym, których powtarzalność w czasie jest nieprzewidywalna, bądź silnie uzależniona od wielu czynników zewnętrznych, pozostaną albo do rozwiązania przez nas samych, albo trzeba nauczyć się z nimi żyć. Niestety...

kontakt.serwis

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #23 dnia: 09 Styczeń 2013, 16:49:31 »
Szanowni Państwo

W sprawie reklamacji, prosimy o przesyłanie reklamacji w formie pisemnej (listem poleconym) na adres:
Hyundai Motor Poland
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
lub
prosimy o przesłanie wiadomości email na adres :kontakt.serwis@hyundai.pl  

Jest to bezpośredni kontakt do działu reklamacji.
Pod tym adresem możecie Państwo również zgłoszać swoje uwagi, co do jakości obsługi w serwisach Hyundai.

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #24 dnia: 09 Styczeń 2013, 17:03:45 »
I co to da tak jak z moim zawieszeniem , nic sie nie dzieje, tak to ma być  , mam wszystkie listy . Importer ma nas w w d... bo nie jestem pierwszą osoba która ma problemy z zawieszeniem.
Po drugie od kad pamiętam nikt nie odbierał e-mil od importera totalna cisza.
Hyundai zrobił sobie bardzo zła oponie w Polsce poprzez importera , który uważa że jest wszytko oki

sense

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #25 dnia: 04 Marzec 2013, 09:53:13 »
Cytat: "kontakt.serwis"
Szanowni Państwo

W sprawie reklamacji, prosimy o przesyłanie reklamacji w formie pisemnej (listem poleconym) na adres:
Hyundai Motor Poland
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
lub
prosimy o przesłanie wiadomości email na adres :kontakt.serwis@hyundai.pl  

Jest to bezpośredni kontakt do działu reklamacji.
Pod tym adresem możecie Państwo również zgłoszać swoje uwagi, co do jakości obsługi w serwisach Hyundai.


Taki kontakt to proszę sobie w buty wsadzić.
Na powyższy adres wysłałem zgłoszenie oraz kilka zapytań pod koniec stycznia. Do dzisiaj brak odpowiedzi.
Na wcześniejsze zgłoszenia poprzez formularz na stronie również brak odpowiedzi.
Żenada.

jack55

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #26 dnia: 05 Marzec 2013, 22:12:10 »
Wysłałem kilka zapytań do dealerów w Trójmieście i innych miast na temat wymiany softu silnika i zegarów w ix20 ,do dzisiaj zero odpowiedzi od kogokolwiek.Powoli zaczynam mieć dosyć totalnego olewania Nas użytkowników koreańskich wyrobów ze znaczkiem H z przodu.Jeżeli tak ma wyglądać budowanie wizerunku tej marki w Polsce to gratuluję poczucia humoru :-/ .Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim traktowaniem Dealerów innych marek.W dzisiejszych czasach jest to po prostu nie do przyjęcia :-(

Offline cosmo

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 38
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Marzec 2013, 22:34:59 »
Bądźmy szczerzy dealerzy nie mają absolutnie żadnego interesu aby przejmować się osobami, które już kupiły auto. A przecież serwis jest zawsze przy dealerze.
Mogę się jedynie domyślać, że walka z centralą Hyundaia o zwrot poniesionych na serwis gwarancyjny kosztów wcale nie jest łatwa. A przecież nikt nie lubi zamrożonej gotówki.
Myślę więc, że tak jak ryba psuje się od głowy, tak i w tym wypadku głównym źródłem problemów nie są dealerzy (choć i oni zdecydowanie nie są wystarczająco mili) ale właśnie centrala Hyundaia, która ma gdzieś użytkowników.

jack55

  • Gość
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Marzec 2013, 22:41:41 »
Cosmo zapytanie wysłałem oczywiście do autoryzowanych serwisów Hyundai a nie salonów sprzedaży.Mój błąd zle się wyraziłem ;-)

Offline cosmo

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 38
[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem
« Odpowiedź #29 dnia: 05 Marzec 2013, 23:24:32 »
Ale o ile się nie mylę serwisy są właśnie przy dealerach :)
Nie sądzę aby Hyundai Polska był właścicielem choćby jednego serwisu...