Sprzedawca nie chce, bo w przypadku pozytywnego załatwienia tematu będzie miał na karku być może kilkaset takich przypadków i wyraźnie "rżnie głupa" twierdząc, że to jest "normalna praca zawieszenia".
Sprzedawcy czekają wyraźnie na upływ rocznego terminu gwarancji na zawieszenie, amortyzatory, aby mogli już zupełnie legalnie powiedzieć nam gdzie mają nasze uwagi.
Też tak to widzę. Wypada zatem pokazać innym ile warta jest marka Hyundai.
Powiem więcej: przed zakupem pytałem sprzedawcę o ew. stuki w zawieszeniu w konkretnym samochodzie, który zamierzałem kupić (słyszałem wcześniej o sygnalizowanych problemach i chciałem uniknąć kupna wadliwego auta). Otrzymałem odpowiedź, że nieznane im są jakiekolwiek wady zawieszenia i związane z tym reklamacje odnośnie modeli iX20.
Mimo to, po wpłaceniu zaliczki poprosiłem o odbycie jazdy próbnej przez sprzedawcę pod kątem sprawdzenia stuków. Otrzymałem kolejną odpowiedź, że z zawieszeniem jest wszytko OK (przypominam, że pytałem o stuki).
Posiadam całą korespondencję mailową.
Także cóż można powiedzieć - kupując towar za kilkadziesiąt tysięcy, zostałem bezczelnie i z premedytacją oszukany. :shock:
Szkoda, że tylko nas trzech jest gotowych walczyć o swoje prawa. Przypominam, że na dzień dzisiejszy chodzi o zgłoszenie problemu do UOKiK i do Federacji Konsumentów.
lukasz.zst - również z niecierpliwością czekam na nowe wieści.