Witam. Domyślam się, że zwiększyłeś ciśnienie doładowania by zwiększyć moc silnika. Moc silnika nie zwiększy tylko z powodu zwiększenia ilości tlenu ( bardziej sprężonego powietrza ) w komorze spalania, potrzebna jest większa porcja paliwa i teraz jest problem, bo:
1. wtryskiwacze nie są w stanie podać odpowiedniej porcji paliwa na wysokich obrotach bo nie nadążają z powodu zbyt cienkich dysz;
2. pompa paliwa nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, aby wtryskiwacz pod większym ciśnieniem mógł wtrysnąć większa porcję paliwa.
Efekt jest taki, że dochodzi do zaburzenia proporcji powietrze-paliwo na rzecz większej ilości powietrza i silnik zaczyna się dusić. Przy doborze wtryskiwaczy istotne jest też dobranie ich w taki sposób by nie przesadzić w druga stronę, bo silnik będzie zalewany paliwem i efekt jego pracy będzie podobny. W praktyce przy pewnych zakresach dobór powietrza i paliwa przelicza ECU, ale jeśli wyjdziesz poza jego możliwości obliczeniowe, to zaczynają się problemy o których wspomniałeś. To tyle ode mnie, resztę dopowiedzą koledzy praktycy. Pozdrawiam Igor.
P.S.
Może to nie problem zatartej pompy paliwa tylko jej wydajności, która może okazać się za mała po zwiększeniu ciśnienia doładowania, a do tej pory wystarczała pracując już na granicy swojej wydajności - stan pompy paliwa na pewno do sprawdzenia. ;-)