Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[Scoupe GT] Regulator doładowania

<< < (6/13) > >>

Kucol:
Mhm co do przebiegu to CI tego nie powiem bo mam napisane 123 tys a nie mam jak sprawdzć.
Mam papierek ze była regenerowana prze przedniego właściciela(mieszkał gdzieś za granica a autem jedził jak był wPL) rok temu ale no
nigdy nic nie widomo jak ten ktoś dbał.
Niby po regeneracja był przejechane z 300 Km. Ogólnie jak go kupił to było czuć czym za pierwszym razem ale jak się ma"Nowe" auto to się testuje wiec może sam ja dobiłem trochę:|



PS DZiEKI ZA RADY !! :)

harabin:
Tu masz dane sprężania





P.S. dla niekumajacych jest to w tej linijce gdzie pisze Verdichtung :D

Tigersoft:
ja jutro turbo wysyłam do regeneracji, gadałem z gościem, ma mi zamontować o ile się da większe koło kompresji i będzie oryginalna mocniej dmuchała :) więc będę miał nawet samo turbo stuningowane. kolejny w planach będzie blovik a jak doczytam dokłądniej to może i MBC :)

silnik mam po kapitalce więc mogę śmiało dodać mu koników :)

harabin:
Czyli wymiana wirnika z T17. No to chyba poleci po kieszeniach z 1400zł. Zdaj relacje jakie ceny bo sam nie wiem czy regenerować to turbo skoro hyundaia mam jeszcze z 1 albo 2 lata potrzymać, pompuje jak szalone tylko że odrobinkę oleju przepuszcza. Next car ---> ECLIPSE :D

jagucio:
Sorry za podłączenie się pod temat, ale widzę że tu sami znający się w temacie silników Turbo...

Czy ktoś z was wie czy można zamontować taki silnik z SCoupe Turbo do Ponego 1.5??? Czy łapy pod silnikiem w SCoupe są w tych samych miejscach co w Ponym??? Bo sadze że nie warto montować turbo do oryginalnego silnika...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej