Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[Scoupe GT] Regulator doładowania

<< < (4/13) > >>

harabin:
Czy to jest ten zawór ?

http://moto.allegro.pl/item599899033_blow_off_bov_blowoff_properfekt_turbo_tuning_dv.html

Czy jeżeli chciałbym mieć tylko dźwięk blow-offa bez żadnego podnoszenia ciśnienia na turbinie to wystarczy go tylko wpiąć, czy trzeba jeszcze coś regulować. Też się nad tym zastanawiam i proszę o porady co i jak . Gdzie sie podpina przewód cisnieniwy, pod kolektor za przepustnicą czy gdzie indziej. Proszę o jakiś rysunek jak to należy wpiąć.

Moje drugie pytanie: od czego zastosować intercooler tzn od jakiego samochodu pasuje żeby miał odpowiednia pojemność, zależy mi aby poprawić silnikowi warunki pracy.

Co myślicie na wstawieniu hłodnicy oleju? Myślę że silnik byłby wdzięczny za taką modyfikację :mrgreen: myślę że miało by to wpływ na mniejsze ryzyko przegrzania i możliwość dłuższej jazdy ze zwiększoną prędkością bez żadnych obaw, no może zostały by obawy przed policją :D

Cibor:
Blow off jest założony na dolocie tak jak pisałes a przewód podciśnieniowy na drugim końcu blow offa jest podłączony do kolektora ssacego i przy róznicy cisnien sie otwiera.
A co do chłodnicy to radzę najpierw zainwestować we wskaźnik temp. oleju czy w ogóle warto...

norton91:
Pozwole sobie podpiac do tematu. Od czego zamontowac IC żeby było dobrze??? A i jeszcze o ile mozna podnisc cisnienie zeby za szybko turbina sie nie rozleciała na fabrycznej t15???

Cibor:
Co do IC są różne szkoły... Ja i Sadi mamy od vito/viano Tiger ma od jakiegoś innego... Im większy tym lepszy... Zależy w jakim masz stanie... Tak do 0.7/0.8 Bara spokojnie...

Co do BOV'A to tu masz http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=91 polecam typ I

Kucol:
a czy bez intercollera kupno Blowa i MBC da możliwość zwiększyć moc około 20 KM a ciśnienie tak do 0.6 bar? czy jest sens bez intercoolera??


PS.
Cibor masz racje to było dziko napisane :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej