Forum > i20
[i20 PB] Skrzynia biegów i20 - wasze opinie
matejo:
mam dokładnie to samo, w moim czarnym i20 rdza wyszła niestety już po gwarancji i jedyne co chcieli mi zaproponować to pogwarancyjna naprawa oczywiście na mój koszt. W sumie jak na samochód, który na dzień dzisiejszy ma 4 lata, bo kupiony w I 2010, to jest aż śmieszne, że wychodzi rdza i to w tak widocznym miejscu jak drzwi.
Przymierzam się powoli do odstawienia do lakiernika, oczywiście wcześniej zrobię zdjęcia, żeby przy sprzedaży nikt mi nie zarzucił, że był bity.
[ Dodano: 2014-02-05, 12:01 ]
ja w moim słyszę i odczuwam dwie niefajne rzeczy:
pierwsza to gdy wciskam sprzęgło słychać pisk, metal o metal, pewnie wystarczyłoby przesmarować..
druga to sama wajcha skrzyni, która kiedy jest na luzie i ruszymy nią od lewej do prawej to słychać, jakby pod spodem latała nakrętka z podkładką.
Poza tym biegi są nieprecyzyjne, często jest problem z wrzuceniem wstecznego, trzeba wysprzęglić, niczym w STARZE, a biegi od 1-5 zazwyczaj płynnie nie przechodzą, jakby coś je blokowało
kevin55:
Mój ma 3 lata i wychodzi rdza, a co do wstecznego to czasem wchodzi normalnie. W ogóle skrzynia terkocze na wolnych, a pod obciążeniem w czasie jazdy tak ją słychać jakbym jechał Kamazem, generalnie skrzynie mam do wyj....a :-D Taki to samochód.
de_assis:
--- Cytat: "matejo" ---mam dokładnie to samo, w moim czarnym i20 rdza wyszła niestety już po gwarancji i jedyne co chcieli mi zaproponować to pogwarancyjna naprawa oczywiście na mój koszt. W sumie jak na samochód, który na dzień dzisiejszy ma 4 lata, bo kupiony w I 2010, to jest aż śmieszne, że wychodzi rdza i to w tak widocznym miejscu jak drzwi.
Przymierzam się powoli do odstawienia do lakiernika, oczywiście wcześniej zrobię zdjęcia, żeby przy sprzedaży nikt mi nie zarzucił, że był bity.
[ Dodano: 2014-02-05, 12:01 ]
ja w moim słyszę i odczuwam dwie niefajne rzeczy:
pierwsza to gdy wciskam sprzęgło słychać pisk, metal o metal, pewnie wystarczyłoby przesmarować..
druga to sama wajcha skrzyni, która kiedy jest na luzie i ruszymy nią od lewej do prawej to słychać, jakby pod spodem latała nakrętka z podkładką.
Poza tym biegi są nieprecyzyjne, często jest problem z wrzuceniem wstecznego, trzeba wysprzęglić, niczym w STARZE, a biegi od 1-5 zazwyczaj płynnie nie przechodzą, jakby coś je blokowało
--- Koniec cytatu ---
Koniecznie pomyśl o zabezpieczeniu tego miejsca, bo inaczej malowanie nic nie da.
Na forum są opisy napraw, np. piłowanie gumowych podkładek, podklejanie folii czy specjalne gumki które są widoczne ale chyba zdają egzamin. Musiał by sie ktos wypowiedziec co ma ktorys z tych patentow i zdaje to u niego egzamin.
kevin55:
Właśnie jestem po wymianie sprzęgła i łożysk w skrzyni, różnica niebo a ziemia. Skrzynia wyła na każdym biegu i terkotała na wolnych obrotach, teraz cisza. Mechanik powiedział, że w tych skrzyniach są badziewne łożyska, do których nie ma zamienników i po prostu siadają po jakimś czasie. Przyznał że dużo takich skrzyń już przerobili, także chyba wychodzi na kolejną wadę auta.
Kudłaty_1975:
--- Cytat: "kevin55" ---Właśnie jestem po wymianie sprzęgła i łożysk w skrzyni
--- Koniec cytatu ---
A można spytać jaki przebieg auta? Może inaczej, po jakim przebiegu były pierwsze objawy wskazujące na zużycie łożysk?
Nawigacja
[#] Następna strona