Forum > Zakup Hyundaia
Kupno - TUCSON JM
kosmos2011:
http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhjn81bp9u992335/
Data produkcji 2008-08-26 nie 2009.
ASR, ESP nie ESC tak.
Czujnik deszczu, zmierzchu nie widzę.
Elektro-chromatyczne lusterko fabrycznie brak może dołożone.
Podgrzewana przednia szyba jeśli już to podgrzewanie miejsca gdzie znajdują się wycieraczki fabrycznie nie było może dołożone.
Tempomat fabrycznie nie było i nie widać manetki do sterowania.
Brak naklejki rejestracyjnej i OC, a polskie tablice na samochodzie.
marekbednarz:
dziekuje za wiadomosc :) byłem dziś na miejscu i oglądałem ten samochód - jest ok, miernikiem też sprawdzaliśmy w wielu miejscach ( właściciel, więc mam nadzieję że faktycznie nie miał żądnych poprawek blacharskich etc a nie tylko przystawiał gdzie wiedział że jest ok ;)
a jakaś opinia odnośnie tej instalacji ?
to jakaś faktycznie lepsza/droższa niż standardowe ?
a samochód to może byc że produkcja 2008 a rocznikowo 2009 ?
Дата изготовления: 20080826
Год выпуска модели: 2009
to o to chodzi ?
posiada on jeszcze jednego, ładniejszego, czarnego z 2009, przebieg poniżej 100.000, z małym orurowaniem - ładniej się prezentuje ale nie ma linku do niego
a czy cena te 30.000zł jest ok czy za wysokoa ?
[ Dodano: 2015-12-18, 19:16 ]
znalazłem jednak, proszę jeszcze o opinię i informacje co z vinu da się odczytać o tym egzemplarzu:
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-tucson-grzane-fotele-skora-alu-16-climatronic-serwis-bezwypadkowy-gwarancja-ID6yfbTR.html#53288892d5
vin: KMHJN81BP9U992335
[ Dodano: 2016-01-02, 19:54 ]
jeszcze jakies opinie odnosnie srebrnego ? planuje go wtorek-sroda w przyszlym tygodniu kupic :)
--- Cytat: "marekbednarz" ---prosze jeszcze o opinie o tym egzemplarzu:
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-tucson-grzane-fotele-skora-alu-16-climatronic-serwis-bezwyp-gaz-sekwencja-ID6yfbMJ.html#c76dae4db8
vin: KMHJN81BP9U992335
--- Koniec cytatu ---
sq7ofd:
Witam wszystkich również i tutaj w tym wątku.
Mam nadzieję stać się z końcem tygodnia właścicielem Tucson-a z rocznika 2006 lub 2008 z silnikiem 2,0 benzyna. Znalazłem 2 sztuki autek wartych zainteresowania i tu mam pytanie do tych co już jeżdżą tymi autkami.
VER 1 - Tucson 2008 benzyna 2,0 + gaz zamontowany w 2009 w niemczech, przebieg 160 000
VER 2 - Tucson 2006 benzyna 2,0 - bez gazowni 150 000
Czy bardziej iść w kierunku młodszego auta, ale od dawna z gazem czy lepiej troszkę starsze ale silnik nie męczony przez LPG.
Pozdrawiam.
PS. Sama benzynka się sprzedała więc decyzja została podjęta o zakupie w wersji LPG ( LOVATO założone od nowości ).
EDIT 8-1-16:
Szybki wyjazd do niemiec , salon Hyundai i trafił się od 1 właściciela. Facet zostawił w rozliczeniu czarną bestię a wziął nowego. Przebieg 114 tys, tylko benzyna. Śliczny. Rok 2006. Jestem na etapie szukania sensownego gazownika w Łodzi lub Zduńskiej Woli.
gutek_sm:
Nabyłem ten samochód. Z pomiarów czujnikiem lakieru wynika, że nie miał przygód. Mechanicznie okazał się sprawny, z małym wyjątkiem.
Drugi Tucson w tym komisie był malowany, reszty o nim nie wiem.
cosmos:
Panie, Panowie,
Wraca kwestia zakupu Tucsona, potrzebuję m.in. większego prześwitu niż aktualnie w moim Seacie Toledo. Auto wykorzystywane głównie do podróży do 140 km/h maksymalnie - jazda trochę dynamiczna z wyprzedzaniem. Ponad to zjazdy na nieutwardzone, ale raczej proste drogi. I oczywiście śmiganie po dużym mieście do pracy.
Zastanawiam się pomiędzy dwoma silnikami diesla:
112konny z 5bieg skrzynią manualną i 140 konny z 6bieg skrzynią manualną. W ten sposób będę miał większy wybór przy zakupie. Znam podstawowe różnice konstrukcyjne (w wersji słabszej turbo WGT a nie vgt, brak dwumasy i dpf - czyli brak najdroższych części ekploatacyjnych).
Zanim zdecyduję kilka pytań:
1. Ile obrotów jest na obrotomierzu w dieslu 112 KM przy prędkości 140 km/h? W wersji 140 KM wyczytałem ,że ok. 3tys obr. na 6 biegu, czyli tak jak teraz w moim 1.9 TDI. A jak jest w silniku Hyundaia 112 KM, tu tylko 5 biegów i sporo mniej mocy?
2. Czy silnik 112 KM jest podatny na chiptunning? Aktualnie mam Seata Toledo 1.9 TDI 110KM zrobiony na 140 KM i 330Nm. Nie wiem czy diesel Tucsona wytrzyma takie obciążenie... Na trasie jadę ostrożnie, ale dynamicznie i czasami wyprzedzam jak warunki pozwalają, więc muszę mieć zapas mocy i momentu.
Normalnie szukałbym wersji 140 KM 4x4, ale w ten sposób ograniczę sobie wybór. Poza tym koszty utrzymania wersji 112KM będa niższe. Problem w tym, że boję się, że ta wersja będzie za słaba...
Pozdrawiam i bardzo proszę o informacje.
Nawigacja
[#] Następna strona