Forum > Instalacja LPG, CNG, inne

[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.

<< < (2/2)

KAROL208:
jeżeli ci zalewa silnik to wtryski LPG puszczają a po zgaszeniu powinny być zamknięte i ciśnienie gazu pomiędzy reduktorem a listwą powinno trzymać się przez długi czas a nawet kilka dni. jeżeli po  krótkim czasie w układzie nie ma LPG to znaczy że gdzieś ucieka albo przez wtryski albo przez reduktor.
Fotka by się przydała. Ważne gdzie podłączony jest zawór bezpieczeństwa reduktora bo np fiat podpina go do obudowy  filtra powietrze i wtedy gdy reduktor puszcza bąka to gaz leci razem z powietrzem do silnika.

motaMK:
wakacje dopiero teraz mam czas wrzucić pare fotek

http://zapodaj.net/7cb16ea207906.jpg.html
http://zapodaj.net/b5407426e6660.jpg.html
http://zapodaj.net/85313b53fad89.jpg.html

pozdrawiam

felkner:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej