Forum > Instalacja LPG, CNG, inne
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
motaMK:
Witam.
Mam problem z reduktorem.
Mechanik stwierdził, że przepuszcza lewo gaz, delikatnie jest nie szczelny
i zalecił wymianę reduktora.
Czasami zdarza się, że przez to auto nie odpala, muszę odczekać 40 min.
Czytałem o systemie naprawczym, czy jest to coś warte ?!
Czy warto się w to bawić czy od razu wymienić reduktor ?!
Dodam, że reduktor 500zł, system naprawczy: 55 zł, a więc różnica spora.
Hants:
Na youtubie są filmiki z wymianą membrany i uszczelek w parowniku BRC. Bardzo prosta robótka, ale jesli sam chcesz to zrobić - to najpierw sczytaj sobie dane z obecnego cisnienia, aby potem łatwiej odtworzyć własciwe ustawienia.
motaMK:
dodam jeszcze ze reduktor to:
BRC GENIUS MB 1500
jeżdze bez problemu silnik chodzi normalnie
tylko czasami nie moge odpalić samochodu
mechanik powiedział ze lewy gaz dostaje sie do silnika
i tam jest go za dużo
gdy odczekam 40min odpala normalnie
pozdro
KAROL208:
Jeżeli lewy gaz dostaje się do silnika to szukaj winy w listwie wtryskowej a nie reduktorze. Może wtrysk któryś puszcza po zgaszeniu auta w układzie pomiedzy reduktorem a wtryskami masz gaz o cisnieniu 1-1,5bara więc jak ci wtrysk puszcza to przy próbie odpalenia silnik startuje z PB i dostaje jeszcze LPG i go zalewa
motaMK:
reduktor czy listwa ?!
czy to można sprawdzić jakoś domowymi metodami?!
albo u gazownika jakiś test czy coś żeby niepotrzebnie
nie wymienić dobrej rzeczy
i czy jak reduktor to musi być taki sam czy też może być inny?!
Nawigacja
[#] Następna strona