Autor Wątek: [Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.  (Przeczytany 8965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

motaMK

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« dnia: 02 Sierpień 2012, 14:25:13 »
Witam.
Mam problem z reduktorem.
Mechanik stwierdził, że przepuszcza lewo gaz, delikatnie jest nie szczelny
i zalecił wymianę reduktora.
Czasami zdarza się, że przez to auto nie odpala, muszę odczekać 40 min.
Czytałem o systemie naprawczym, czy jest to coś warte ?!
Czy warto się w to bawić czy od razu wymienić reduktor ?!
Dodam, że reduktor 500zł, system naprawczy: 55 zł, a więc różnica spora.

Hants

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Sierpień 2012, 22:10:52 »
Na youtubie są filmiki z wymianą membrany i uszczelek w parowniku BRC. Bardzo prosta robótka, ale jesli sam chcesz to zrobić - to najpierw sczytaj sobie dane z obecnego cisnienia, aby potem łatwiej odtworzyć własciwe ustawienia.

motaMK

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Sierpień 2012, 19:04:55 »
dodam jeszcze ze reduktor to:

BRC GENIUS MB 1500

jeżdze bez problemu silnik chodzi normalnie
tylko czasami nie moge odpalić samochodu
mechanik powiedział ze lewy gaz dostaje sie do silnika
i tam jest go za dużo
gdy odczekam 40min odpala normalnie
pozdro

KAROL208

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Sierpień 2012, 23:11:07 »
Jeżeli lewy gaz dostaje się do silnika to szukaj winy w listwie wtryskowej a nie reduktorze. Może wtrysk któryś puszcza po zgaszeniu auta w układzie pomiedzy reduktorem a wtryskami masz gaz o cisnieniu 1-1,5bara więc jak ci wtrysk puszcza to przy próbie odpalenia silnik startuje z PB i dostaje jeszcze LPG i go zalewa

motaMK

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sierpień 2012, 13:26:44 »
reduktor czy listwa ?!
czy to można sprawdzić jakoś domowymi metodami?!
albo u gazownika jakiś test czy coś żeby niepotrzebnie
nie wymienić dobrej rzeczy
i czy jak reduktor to musi być taki sam czy też może być inny?!

KAROL208

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Sierpień 2012, 22:46:37 »
jeżeli ci zalewa silnik to wtryski LPG puszczają a po zgaszeniu powinny być zamknięte i ciśnienie gazu pomiędzy reduktorem a listwą powinno trzymać się przez długi czas a nawet kilka dni. jeżeli po  krótkim czasie w układzie nie ma LPG to znaczy że gdzieś ucieka albo przez wtryski albo przez reduktor.
Fotka by się przydała. Ważne gdzie podłączony jest zawór bezpieczeństwa reduktora bo np fiat podpina go do obudowy  filtra powietrze i wtedy gdy reduktor puszcza bąka to gaz leci razem z powietrzem do silnika.

motaMK

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Sierpień 2012, 21:48:45 »

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Problem z reduktorem, instalacja BRC.
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Sierpień 2012, 12:36:05 »