kolego stag 300 to i tak za duzo na ten silnik (na przyszlosc: instalke nie dobiera sie ze wzgledu na uklad wtrysku paliwa tylko na uklad dolotu powietrza , sonde lub sondy lambda i ecu silnika , chodzi tu o mozliwosci pamieci adaptacyjnej). Ale do brzegu:
padlo na sekwencje stag 300 - spoko centralka, zajefajne mozliwosci regulacyjne . dobry uklad samoadaptacji, niezly serwis. Co do wtryskow to gwarantuje Ci ze ten sam samochod pojedzie na czerwonych co na niebieskich itd. to tylko kwestia regulacji , wplywania recznego na mape oraz srednicy dysz (to jest jedna z najwazniejszych rzeczy o ktorej gazownicy zapominaja , 0,2 mm roznicy robi wielka robote.) W zestawach stag 300 czesto wystepuja wtryski Valtek - osobiscie uwazam ze to kaszana , znam kilkanascie kpl w kotrych te wtryski nie przejezdzily 100 000. Bardzo zywotne sa matrix-y , jedna sa drogie i jak siadzie ktorys wtrysk to trzeba cala nowa listwe. Parowniki KME niezle znosza czas i przebieg , choc byla seria awaryjnych silver.
Innymi slowy za 2000 - 2500 otryzmasz staga 300 z valtekami i kme to wystrczajace rozwiazanie i dobra cena.
Polecane inne centralki gazowe sekwencje ktore sa niezle to:
tartarini, sirocco, mistral - jednak wystepuja one w zestawach ze "swoimi" parownikami i wtryskami co podwyzsza ich cene.
Bierz staga ma najlepsza cene do jakosci
Jesli bedziesz mial wiecej pytan odnosnie tej instalki to pisz na PW pomoge Ci lub zagladnij na strone
www.omegaklub.eu w dzial lpg tam bedziesz mial praktyczne wskazowki oraz porade co do ewentualnych problemow
P.S. ten post napisala osoba ktora nie jest gazownikiem lecz jest fanem paliw alternatywnych w tym lpg i ma dosc duza wiedze i praktyke (jako amator z sukcesami)