Nie ma znaczenia. Nawet jeśli oba są tej samej firmy, jakbyś wymienił po kilku dniach to może jeszcze. Dlaczego montowane i używane tak samo czasowo amortyzatory na badaniach mają między sobą niewielkie odchyłki ? To dosyć precyzyjny element mimo że się nie wydaje i nawet jego charakterystyka jest różna nawet w modelach tej samej firmy. Pierwsze co to jedź i zrób badanie amortyzatorów - zobaczysz sprawność obu to raz i o ile się różni między sobą, wcześniej zobacz czy dobrze zmontowałeś całość - sprężyna, gumy, odboje, jak zapomniałeś choćby jednej tulejki czy podkładki to napewno masz odpowiedź. Sprawdź czy auto z przodu równo stoi po obu stronach chociaż przy tak małym kącie na kole kierownicy to może nie być widoczne.
Ciśnienie w oponach i dopiero na koniec zbieżność. Ale na bank coś pokolei jest źle złożone lub o czymś zapomniałeś a poza tym - kąt pochylenia koła to czasem ustawia się właśnie w punkcie mocowania kolumny do zwrotnicy więc stwierdzenie że nie ma regulacji jest mocno na wyrost. Dodatkowo podczas rozłączania i końcówek od zwrotnicy mogli zluzować je a to wystarczyłoby.