Pompa po prostu jest stworzona do tego aby tłoczyć paliwo do wtryskiwaczy jednocześnie chłodząc je i smarując, a wtryskiwacze do tego aby otwierać się i zamykać dawkując odpowiednią porcje paliwa.
Bzdura kompletna. Bo po pierwsze, od pokrywy zaworow wychodzi mi taka rurka powracajaca do kolektora dolotowego. Zasysa ona mgielke oleju i rozprowadza male jego ilosci po zaworach i wtryskach.
Bo po drugie - w takiej sytuacji - W KAZDYM AUCIE Z LPG i odcieta pompa PREDZEJ ZACIERALYBY SIE ZAWORY, niz wtryski
W kolektorze mamy tez sporo chlodnego (jeszcze) powietrza, ktore 'owiewa' koncowki wtrysku
Wtryski sa urzadzeniami z zalozenia przystosowanymi do pracy w trudnych warunkach.
Mam dokladnie 3 zapasowe zestawy wtryskow, choc nigdy wczesniej nie mialem z nimi problemow.
O wlasnosciach smarnych benzyny moga sie wypowiedziec wszyscy uzytkownicy motorynek i .. oleju mixol.
I na koniec - BRC ma w swojej ofercie zawor elektromagnetyczny - na weze paliwa.
Ten gosciu z allegro, to po prostu len, ktoremu nie chce sie instalowac dodatkowych przelacznikow w instalce lpg :-)