Shit. Coraz bardziej odechciewa mi się tego robić... tym bardziej stricte pod blokiem :/
Mimo wszystko wezme się za prawą stronę która mi szura juz od tygodnia i albo w te albo we wte.
[ Dodano: 2012-07-14, 21:43 ]OK, wyszło gorzej niż bym chciał.
Problem głośnych bębnów rozwiązany - to nie okładziny się skończyły, tylko łożyska. Spowodowało to mocniejsze dojście bębna do wew i ocieranie się o bok okładzin ciernych. Musze zajrzeć do manuala jak maja być ułożone łożyska itp. Widziałem, że tam sa 2 łożyska - jedno standardowe w głębi (obydwa mi latają i nie trzymają osi), oraz po założeniu bębna jest jeszcze jedno - stożkowe, które jest dociskane przez śrubę. A, i śruba jest 30 a nie 32
Przy okazji rozkręcania, sprawdziłem też przód... biorę klucz 13, chce odkręcić zacisk od jarzma... i trzask! Nawet nie pociągnąłem mocniej klucza a juz pękła śruba która wkręca sie w jarzmo. Shit! Auto uziemione do poniedziałku.
[ Dodano: 2012-07-16, 10:22 ]Widze, ze forum nie żyje. nitk nie odpisuje.
Mam problem z lozyskami w bębnie, bo manual nawet nie pokazuje jakie one powinny być i jak wlozone.