Co do korektorów siły hamowania, osobiście w najbliższym czasie( po wypłacie) planuje założyć Ate z Opla o oznaczeniu 3/45.
Edycja:
Korektory mam już prawie 4 miesiące. Wszystko w połączeniu z nowymi tarczami przód wraz z klockami dało całkiem przyjemny efekt.
Tył hamuje na poziomie 1100-1200N( zależnie od tego jak dokonamy pomiaru), przód 3200-3300N.
Do przeróbki potrzebujemy:
-2 korektory Oplowskie ATE 3/45
-dłuższe przewody miedziane.
Proces przeróbki:
1) Kastrowanie oryginalnych korektorów hamulcowych, następnie wkręcenie ich z powrotem w pompę hamulcową
2) Demontaż starych przewodów przy cylinderkach
3) Wkręcenie Korektorów z Opla w przewody elastyczne na Amortyzatorze tył
4) Dorobienie dłuższych przewodów od korektorów do cylinderków
5) Odpowietrzenie układu, zalanie nowym płynem( osobiście zastosowałem płyn ATE o podwyższonej temperaturze wrzenia)
[ Dodano: 2016-12-09, 23:58 ]up
