Jak już mówiłem nie mam i nie miałem za bardzo styczności z sonatą ale opisujesz Książkowo problemy ze zbyt małymi obrotami na zimnym silniku ( recepta regulacja ssania) napisze Ci jak to wyglądało przy moim poprzednim bolidzie ( umiejscowienie tej śrubki w sonacie może być inne więc Potraktuj to tylko poglądowo) :
Regulacja "ssania":
Regulacja nie jest wcale skomplikowana, może ją wykonać jedna osoba w kilka minut. Polega ona na pokręceniu jedną małą śrubką na sprężynce, w prawo - jeśli chcemy zwiększyć obroty na ssaniu, w lewo - gdy chcemy je zmniejszyć. Śrubka ta znajduje się na dzwigni gazu, po lewej stronie, tuż przy obudowie filtra powietrza - Żeby ją ujrzeć należy pociągnąć za dzwignię, (symulacja wcisnietego pedału gazu), może to zrobić druga osoba siedząca w środku, poprzez wciśniecie gazu do dechu - oczywiscie na wyłączonym silniku!
Gdy już zobaczymy małą krzyżakową śrubeczkę możemy "kręcić"
Ale najwięcej jeden pełny obrót, ja gdy miałem za wysokie obroty na ssaniu, wykręciłem śrubkę o 1/2 obrotu i widać było znaczną poprawę. Regulacji najlepiej dokonać na zimnym silniku, żeby zaraz potem sprawdzić, czy działa poprawnie i ewentualnie skorygować.
No i to tyle w temacie - jak mówiłem nie znam sonaty i nigdy nie grzebałem w niej pod maską ale technologia jest ta sama - może być tylko inne umiejscowienie.
Pozdrawiam