Forum > Instalacja LPG, CNG, inne

[Tucson JM 2008] Jaka instalacja do mojego auta ?

<< < (3/16) > >>

kadafi:
Zapytaj na lpg-forum tam ci doradzą fachowcy co najlepsze dla Twojego autka.
Powiedzą też co daje i co sądzą o lubryfikacji  :lol:

typek:

--- Cytat: "Tomek_Rzeszow" ---Ja w swoim TUSKU mam instalacje VSI- PRINS z lubrifikacjana trasie pali 9.0 po miescie 11.00
PO 100tys remoncik glowicy gdyz wypalilo zawory, wiec czy ta lubrifikacja pomaga nie wiem.
--- Koniec cytatu ---

Miesiąc temu zakładałem instalację gazową do Tusia i spytałem się, czy lubryfikacja jest potrzebna. Instalator wytłumaczył mi działanie zwykłych lubryfikacji: na wolnych obrotach podciśnienie w dolocie powoduje zassanie płynu, przy wyższych obrotach niestety silnik nie pobiera  płynu.
Zakładam teraz otulinę na rury ogrzewające wymiennik i on sam dostanie kołderkę. Może wcześniej osiągnie temperaturę i nie będzie szybko stygł.

cezaros:
[/quote]


Jeśli chcesz mieć spokój to polecam BRC z lubryfikacją....zamykasz maskę i zapominasz o problemach z LPG.[/quote]


Dziwne jakoś u mnie się nie sprawdza i 3 serwisy brc się poddały wymieniam na staga z haanami, bo to ludzkie pojęcie przechodzi co to brc sequent 56 odpierdziela.

waszek_rmc:
Odkopię trochę temat. Pojutrze jadę sprawdzić auto, tucson z 2005 roku, obecnie ma 125 tys, od prawie 100 tys podobno już na gazie... isntalacja jakaś sekwencyjna (od 2007 roku była już IV gen?, gaz w Niemczech założony).
Pomijając obecny przebieg, 100 tys na gazie. Czego się spodziewać? Bomba zegarowa?Za chwilę głowica do robienia? O ile już nie była...

Robik:
Osobiscie nie mam zastrzeżeń do powyższego auta - pamiętam moje volvo z oryginalną instalacją vialle przejezdzilo na gazie 240tys km i nie bylo potrzeby wymiany uszczelki pod glowica do samego konca eksploatacji.
Generalnie trzeba jechac zobaczyc stan auta pod katem uszczelki (cieknaca  chlodnica, cisnienie w zbiorniku wyrownawczym, niski poziom plyntu chlodniczego itp) moze byc dobra przeslanka do duzego upustu uwzgledniajacego koszt regeneracji chlodnicy w polskim warsztacie.
Powodzenia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej