Witam !
Wczoraj odebrałem nowego I30 CW 1.6 CVVT w wersji Comfort+. Jako, że przez ostatnie 6 lat jeździłem Accentem II bez ABSu i wspomagania kierownicy mam do bardziej doświadczonych użytkowników dwa pytania:
1) W Accencie siłę nacisku szczęk można było łatwo regulować siłą naciśnięcia pedału. W I30 lekko nacisnę pedał a autko "staje dęba". Czy to normalne w nowym samochodzie z ABS ?
Czy po paru tysiącach pedał zmięknie ?
2) Wspomaganie na parkingu w I30 jest super, ale jak tylko wyjadę na ulicę to trzeba włożyć trochę siły aby ruszyć koło kierownicy. W starym Accencie kierownica chodziła bardzo lekko. Wiem, że teraz mam koła o dwa cale większe i cięższy samochód, ale mam odczucie jakbym oprócz kierownicy obracał również przekładnię silnika wspomagania, który przy dużej prędkości nie działa. Pytanie w zasadzie to samo: Czy samochody ze wspomaganiem tak po prostu mają ? Czy jest jakaś możliwość regulacji siły wspomagania w serwisie (zmiana części oprogramowania) ?
gummi_cezar