Forum > Atos / Atos Prime

[Atos Prime] Brak mocy przy dodawaniu gazu

(1/3) > >>

Waldi:
Siemka chlopaki.

dzisiaj zauwazylem  calkowity brak reakcji na deptanie pedala przy jezdzie na 3 i 4.
brak mocy/reakcji nastepuje od polowy wcisniecia pedala gazu az do deski (podlogi) czy jak to zwal

na starym forum cos bylo na ten temat, silniczek krokowy? nie przypominam sobie

pomoze mi ktos? jakas sugestia? jutro poobserwuje go przy lepszej pogodzie i z wiekszym zapasem czasu

Siergiej:
też tak mam, ale zwłaszcza na 1 i 2 biegu i tylko na zimnym silniku. Jest to dość niebezpieczne czasami.

Nie znam przyczyny, ale generalnie mój Atos nie lubi wilgoci. Zimą chodzi jak ta lala, a jak latem popada trochę deszczu, to czasami ma problem z odpaleniem i też właśnie takie ekscesy jak opisujesz.

Waldi:
dokladnie, wczoraj po pracy przejechalem przez mega kaluze i potem zauwazylem takie dziwactwa

dzisiaj rano ta sama sytuacja - i tak jak piszesz zimny silnik

potem brak wyzej wymienionych duszen silnika

Siergiej:
Mamy identycznie to samo. Już się przyzwyczaiłem, ale miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji, gdy wyjeżdżałem z podporządkowanej, a tu nagle brak mocy. Jakby za dużo paliwa dostawał i go dusiło. Albo za mało powietrza.

Ale zagadkowy jest związek z wilgocią.
Dodam, że wymieniałem kilkukrotnie przewody zapłonowe, palec i kopułkę aparatu zapłonowego, świece, itp, itd.

Może ktoś rozwiązał ten problem i da znać...

tomecom:
Witajcie - miałem tak w tym roku na przedwiośniu i rozwiązanie jest na samiutkim wierzchu silnika.

W moim atosie podczas jazdy następował spadek mocy - dodawałem gazu a auto się dusiło. Wielokrotnie podczas jazdy musiałem wciskać sprzęgło, przegazowywać i auto jakoś tam jechało do następnej takiej sytuacji, która zawsze nastepowała w najmniej oczekiwanym momencie.

Gdy powiedziałem o tym moim serwisantom, odkryli że wąż doprowadzający powietrze do silnika pod wysokim ciśnieniem był pęknięty, przez co do silnika dostawało się tzw. "lewe" powietrze. Gdy wąż ułożył się podczas jazdy nieprawidłowo, następowało rozszczelnienie i dobrze znany Wam spadek mocy.

Wymieniony został wyżej opisany wąż i było po problemie, a ponadto spadł poziom zużycia paliwa i moc wróciła do normy, gdyż przywrócono właściwe parametry pracy silnika.

Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej