Na stronie krzyżaka jest bardzo fajnie opisana zmiana rozrządu:
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/ Wg mnie do rozrządu to oprócz tego co napisałeś fajnie jest wymienić oba paski (ale na jakieś lepsze a nie najtańsze bo zaraz zaczynają piszczeć).
Ja płaciłem 150zł za zrobienie, coś koło 100 zł za części ale dokładnie nie pamiętam bo jeszcze wtedy świece i przewody kupowałem. Teraz jak mam dobre klucze i więcej wprawy myślę że rozrząd bym zmieniał sam, na tej stronce jest to bardzo fajnie opisane. Co do pasków to jest tak jak piszesz.
Co do zawieszenia to zmienia się to co jest zużyte, przy wymianie amortyzatorów warto jest wymienić sprężyny bo jak są już stare to amorek nowy może często dobijać (zobacz na jakiej wysokości jest tył na nowych sprężynach u mnie).
Klocki i tarcze nie mają tutaj nic do rzeczy, jak byś wymieniał łożyska to tak.
Jak wymieniasz amorki z przodu to dobrze jest wymienić łożyska amortyzatorów, ja u siebie miałem wymienić ale wreszcie tego nie zrobiłem, moje miały już małe luzy.
Koszty to zależy od mechanika, jeden chciał 300zł za amorki i sprężyny przód, tył, inny 200zł za sprężyny sportowe i wymianę jw. 8-)
W moim mniemaniu najczęściej padają w Poniaczach końcówki drążków, sam wymieniam gdzieś raz na 20kkm. A co do innych rzeczy w zawieszeniu to jeżdżę raz na rok do mechanika i sprawdza gdzie są luzy, wymieniałem u siebie poza tym łączniki stabilizatora, tuleje wahacza, sworzeń wahacza i drążek kierowniczy. Z tyłu amorki i sprężyny idzie wymienić samemu w 2h. Z przodu jest gorzej bo trzeba mieć ściągacze, ale poza tym to nic trudnego.
Z rzeczy pominiętych to fajnie jest zrobić regulację zaworów (do tego musisz mieć szczelinomierz) wraz z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów.