Autor Wątek: [Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód  (Przeczytany 4599 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

skyline

  • Gość
[Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód
« dnia: 22 Maj 2012, 21:27:49 »
Witam, znalazlem sprezyny obnizajace - 40 mm do accenta, ale komplet (tyl i przod) kosztuje 500 zl - to dla mnie za drogo, ale gdybym kupil tylko na przod, a na tyle zostawil seryjne to daloby jakis efekt wizualny?, i najwazniejsze jak wygladalaby sprawa bezpieczenstwa i komfortu jazdy? Moze ma ktos tak u siebie?
Pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: Zbyszek: 2012-05-23, 18:13 ]
Korekta ort. tematu.

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
[Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Maj 2012, 22:01:06 »
Ktoś to miał u nas bodajże w Ponym.. Lukaj w 'nasze Hyundai'e'
Jest to fajny efekt w tych autach które kojarze na chwile obecną - przykładowo bmw e36 czy golf 3 wygląda to dosc ogarniecie.. Przód w dół i poszerzone nadkola.
-40 mm to bardzo progresywna decyzja, w porównaniu z tyłem to będzie masakra. Ja leciałbym na grubasa - całe auto w dół i dobra felga, ale wiadomo trzeba już na to troche wybulic..
Jak na ten pomysł jestem na zdecydowane nie.

Komfort Ci runie jak mur Berliński, bezpieczeństwo będzie mocno zagrożone jak euro21012 czy wieża w Pizie.. Chcesz efektu? Zespół Jarzębina też dał efekt.. No ale decyzja nalezy do Ciebie
pzdr

MarcinW90

  • Gość
[Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Maj 2012, 11:57:24 »
Jak chcesz tanio to utnij po dwa zwoje z przodu i tyłu z seryjnych sprężyn, efekt całkiem ładny tyle że trochę szybciej się amory zużywają :-) a najlepiej za komplet mtsów -40mm dasz 400 bańki i HYB amorki za 600 :-) więc tysiak na glebe lekką 8-) mówię lekką bo mój koleszka ma gwint w X3 ustawiony na -100mm  8-)

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
[Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Maj 2012, 17:43:12 »
Ucinanie zwojów.. Mam znajomych w pobliskiej wiosce, u nich to podstawa tuningu ;p
Pomyślałem o tym także ale niechciałem poniżac czy dobijac gwoździa do trumny. Jak już jesteśmy w takich fajnych tematach to słyszałem też o bardzo dobrych i sprawdzonych sposobach na sztywnośc amortyzatorów!
Wiec tak.. Wiercimy dziurkę w amortyzatorze, spuszczamy olej (oczywiście musi byc amortyzator olejowy  ;-) ) i wlewamy typowo gęsty - przykładowo Hipol, można zajumac pobliskiemu rolnikowi. Potem spawamy lub jeśli niemamy spawarki lub nie umiemy się nią obsługiwac zaklejamy taśmą z pobliskiego sklepu samoobsługowego bo i tak kierowca niedługo znajdzie sie na komunalnym..
Efekt niby taki że mucha nie siada. Taa  :-x
http://piechu9.wrzuta.pl/audio/8kupVHTqOGF/yasiex0r_-_rycerzu

Lookas

  • Gość
[Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Maj 2012, 18:52:31 »
Cytat: "skyline"
gdybym kupil tylko na przod, a na tyle zostawil seryjne to daloby jakis efekt wizualny?


efekt moze bedzie ale kto sprzeda sam przod??

voytekk1

  • Gość
[Accent X3] Sprężyny obniżające do x3 na przód
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Maj 2012, 22:04:41 »
zobacz u mnie jak to wyszło, założyłem sportowe na przód i tył, na początku się cieszyłem, później coraz bardziej mi to zaczynało przeszkadzać (szczególnie betonowy tył) aż wreszcie zmieniłem tył na normalne (akurat miałem dość nowe oryginalne tylne, a wymiana ich to pestka). Teraz wg mnie jest ok, przód nie jest taki twardy, z tyłu już nie dobija na dziurach, w zakrętach jest lepiej bo przód bardziej dociążony, no może wygląda trochę jak przerobione BMW ale póki co nie zmieniam