Odpowiedz Zespół Centrum Obsługi Klienta Hyundai Motor Poland
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że dział gwarancyjny HMP ocenił zdjęcia oraz skontaktował się z ASO w celu konsultacji diagnozy w Pana aucie. Podjęliśmy decyzję o braku możliwości naprawy obecnej usterki w ramach gwarancji.
Zgodnie z punktem 4 Książki Gwarancyjnej, gwarancja nie obejmuje:
4.1. Naturalnego zużycia części wynikającego z eksploatacji. Części, w których stwierdzone przez Autoryzowaną Stację Obsługi (ASO) Hyundai usterki nie wynikają z uszkodzeń materiału oraz nie powstały w wyniku wadliwego procesu produkcji
4.2. Wymiany wynikającej z eksploatacyjnego zużycia materiałów i części wyszczególnionych poniżej oraz innych elementów i części podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu (takich jak między innymi poszycie siedzeń,uszczelki drzwi, materiał koła kierownicy itp.) oraz defektów tych części.
Naturalnie rozumiemy, że powstawanie wskazanego uszkodzenia nie jest Pana intencją i może dojść do niego nieświadomie w toku eksploatacji, jednak pragniemy wyjaśnić, że nie każdy powstający defekt jest objęty ochroną gwarancyjną.
Jest nam bardzo przykro z powodu powstania uszkodzenia, jednakże zgodnie z powyższym, jego usunięcie nie będzie mogło zostać przeprowadzone w ramach ochrony gwarancyjnej.
Odnosząc się do skrzypienia szyby, potwierdzamy, że uszkodzona uszczelka może mieć wpływ na odgłosy przez nią wydawane.
W przypadku jakichkolwiek pytań służymy pomocą. "
Oprócz pękniętej (przecierającej się uszczelki) zgłosiłem trzeszczące drzwi...
Tak więc "to auto tak ma" Cóż wymienię odpłatnie uszczelkę, jak dalej drzwi będą klekotać jak w polonezie co miałem 25 lat temu to się wkurzę

pozdr MD