Nowy model Hyundai i20 najłatwiej jest poznać na zmienionym wyglądzie maski, której atrapa chłodnicy i klosze reflektorów zasuwają skojarzenia z większym Hyundaiem i30. W porównaniu z poprzednikiem samochód jest też troszkę dłuższy.Konstruktorzy marki Hyundai dużo uwagi poświęcili zmianom w gamie silnikowej i20, która obejmuje dwie jednostki wysokoprężne oraz dwie benzynowe o wachlarzu mocy od 75 do 100 KM.
Na uwagę zasługuje przede wszystkim trzycylindrowy diesel o pojemności 1,1 litra, który rozwija moc 75 KM oraz maksymalny moment obrotowy 180Nm. W połączeniu z systemem ISG średnia emisja CO2 dla omawianej wersji wynosi według wyliczeń producenta zaledwie 84 g/km. To jeden z najlepszych wyników w omawianym segmencie rynku.
Na potrzeby rynku europejskiego dostawy modelu Hyundai i20 będą realizowane z zakładów Hyundai Motor w Turcji oraz w Indiach.
Istotnym elementem oferty marki Hyundai jest program gwarancyjny 5-Year Triple Care, który obejmuje 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu oraz 5 lat assistance.
Przypomnijmy, że bieżący rok jest bardzo ważny z punktu widzenia dalszej ekspansji marki Hyundai na rynku europejskim. Po premierze modelu i30 nowej generacji hatchback w "blokach startowych" czeka już wersja kombi, której produkcja rusza w połowie czerwca, a pod koniec roku doczekamy się jeszcze debiutu sportowej wersji 3-drzwiowej hatchback.
Na liście tegorocznych premier w Europie jest też Hyundai Veloster Turbo and oraz zupełnie nowy Santa Fe.
Źródło: http://www.samar.pl