Autor Wątek: Wymiana paska wielorowkowego  (Przeczytany 2762 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline golinski.szymon@gmail.com

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 2
Wymiana paska wielorowkowego
« dnia: 19 Grudzień 2024, 08:38:33 »
Witajcie, czy można samodzielnie wymienić pasek wielorowkowy w 1.6 CRDi 2010? Nie jestem zaznajomiony z tym modelem a właśnie mipadło. Nie jestem też typem co sam sobie wszystko naprawia ale potrafie posługiwać się narzędzaiami  ;)
Chodzi mi o to czy musze zdejmować prawe koło czy da się z pod maski? Gdzie poszukać jakiegoś napinacza?

Offline XT1097

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 366
Odp: Wymiana paska wielorowkowego
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Grudzień 2024, 09:55:54 »
Znacznie wygodniej robi się po zdjęciu koła bo jest lepszy dostęp do napinacza. Można robić od góry ale warto mieć specjalny klucz - zwykły płaski nie łapie a odgięte mają zbyt duże odsadzenie i nie mieszczą się. Widziałem takie ekstra klucze które na dodatek są dłuższe więc lepsza dźwignia.
Męczyłem się z tym coś 2-3 razy i z tym zdjętym  kołem wychodzi sprawnie. No ale trzeba się też wtedy położyć przy aucie żeby sięgnąć.
Ja kupowałem akurat ASHIKA 128-0H-H00 ale jest tego pełno.