Forum > i30 GD

Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI

<< < (7/35) > >>

daniello1234:
Co do pozwów w USA. To tylko udało mi się wyczytać,że pozwali za zbyt słabe zabezpieczenie przeciw kradzieży.  Jak masz inne info podrzuć proszę chętnie poczytam o co chodzi. 

XT1097:
Czytałem bodaj na australijskim forum Hyundaia że tam wymieniali silnik na okoliczność ksds - wykrywanie spalania stukowego - a raczej lspi

daniello1234:
Trzeba gościa uważnie słuchać bo tak sobie przeczy momentami. Pierwsze że wszystkie GDI.  Następnie że do 2014. A najbardziej 2012. Poleca potem nie poleca.Potem że to prosty fajny trwały silnik. Następnie że jak się wyeliminuje problem katalizatora to już totalnie super.
Niby jest taki kluczowy moment pracy silnika kiedy pył z uszkodzonego przypalonego katalizatora wpada do cylindrów.
Nie dotyczy silników T GDI.
Tyle razy podczas jednego filmu wypowiada słowa że to są długowieczne silniki. 
Patrząc na filmy bezpośrednio z cylindrow faktycznie coś je rysuje. Są wzdłużne rysy.
I za chwilę komentarz że 1.6 GDI się nie kupuje. Mógłby się określić. 

W czasie naprawy auta pokazowego wymyślił  soft.
Który jest w stanie uratować silnik.
 Musi być conajmniej geniuszem .



XT1097:
Nie geniuszem tylko oszołomem. Widziałem kilka innych jego filmików i mam ugruntowane zdanie.
Czasem oglądam takich oszołomów żeby np obejrzeć jak co się demontuje itp ale jestem bardzo krytyczny w podejściu do tego co mówią

daniello1234:
Dziś z czystej ciekawości wjechałem zwykła kamerka tak za parę zł
 Do drugiego mojego autka. Toyota yatis 1.3 2001r  300 tys. Nalotu. Tam  też na cylindrach widać wzdłużne rysy. Też katalizator. To raczej co innego Musi być przyczyną

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej