pompka wymieniona nie taki diabeł straszny.
Aby dobrać się do pompki najlepiej jest zdemontować
1 akumulator klucz 10 do klem plus 13 łapa która trzyma akumulator
2 obudowa akumulatora klucz 10 i 13
3 obudowa filtra powierza z rurą klucz 10
4 za akumulatorem jest element ( Wchodzi tam sporo przewodów)
przykręcony na 2 śruby klucz 10 po odkręceniu tego elementu jest sporo miejsca
5 w kabinie wypiąłem zabezpieczenie na pedale sprzęgła potem podkładka plastikowa i wyjąłem cięgno pompki z pedału
6 wypiąłem waż przy zbiorniczku z płynem hamulcowym ( nałożyłem kawałem węża z zaślepką aby nie wyciekał płyn ze zbiorniczka)
7 z tyłu pompki wpięty jest przewód który idzie do wysprzęglika wystarczy podnieść do góry wsuwkę i odciągnąć przewód
8 przekręciłem pompkę w lewą stronę posiłkując się kluczem płaskim 24 ponieważ pompka stawia czynny opór kiedy zluzowała się pod delikatnym kontem do góry kręcąc ja delikatnie na boki prawo lewo
nowa pompka i wszystko w odwrotnej kolejności ja zakupiłem pompkę SACHS
posiłkując się pompką podciśnieniową odpowietrzyłem układ od zbiorniczka do wysprzęglika oczywiście cały czas kontrolujemy płyn aby nie narobić sobie dodatkowej roboty
temat nie jest trudny troszkę grzebaniny ale warto biegi wchodzą bardzo ładnie
na starej pompce widać że otwór jest wybity wygląda jak jajko słaby ten plasticzek niestety