Witam
Od nie całego tygodnia jestem posiadaczem i20 1.2 benzyna z roku 2017 przejechane 116 tys.
Problem polega na tym że zauważyłem lekki spadek mocy jakby turbo dziurę przy 2500tys obrotów.
Podłączyłem komputer i wygląda na to że tylko przy 2500tys coś się dzieje jak trzymam gaz na tej wysokości to silnik lekko szarpie obroty falują delikatnie góra dół , pozostałe zakresy w porządku. Wykresy w załącznikach.
Również podczas jazdy wyskoczył błąd P0019 co wskazuje na korelację czujnika położenia wałka rozrządu brak synchronizacji. Błąd wykasowałem i na razie się nie pokazał.
Czy ten objaw może wskazywać na rozciągnięty łańcuch rozrządu ? Czy szukać przyczyny gdzie indziej ? Jakiś czujnik ? Dodam że na zimnym nic nie słychać jakoby łańcuch był rozciągnięty.
Zawory VVT wyciągnięte, zmierzona oporność i mimo że czyste to przeczyscilem środkiem do mycia tarcz hamulcowych. Bez zmian.