Forum > i30 PD

świece 1,4 MPI

<< < (2/3) > >>

farciarzgilmore:
Wczoraj byłem w dużym sklepie z częściami samochodowymi zapytać o świece do mojego samochodu. Pan twierdzi, że według katalogu do silnika G4LC (1.4 MPI 2018  100KM) świece TYLKO irydowe bądź platynowe. Powiedział, że założenie zwykłych będzie już modyfikacją na własną odpowiedzialność. Całkiem już zgłupiałem.

herbi1128:
Pań w sklepie jest zwykłym sprzedawca , czyta i mówi co musi żeby sprzedać towar , sądzę że nie jest mechanikiem tylko informuje co mu się wyświetla, po to jest forum żeby swoje sugestie i doświadczenia pomagały sobie nawzajem. Zrobisz jak uważasz ale były już tematy na forum że te irydowe stwarzają problemy w naszysz autach. Tak po zatym aso też zaleca robotę tylko u nich razy 3 za usługę tylko po to żeby zarobić bo to przecież aso, ja olewałem ich gwarancję na auto od zawsze i pewnie licząc zaoszczędziłem na nowe auto bo robie wszystko sam, pozdrawiam

farciarzgilmore:
Byłem, zobaczyłem, wymieniłem. Zostawię tutaj cenną informację dla użytkowników silnika G4LC  1.4 MPI 100 KM. Nie kupujcie do tego silnika świec DENSO IRYDOWE VXUH20I, ponieważ to są świece tzw. uniwersalne i pasują do bardzo dużej ilości modeli samochodów. Do samego Hyundaja pasują aż do 54 różnych modeli i wersji silnikowych. Jak sprawdzicie w katalogach to ewidentnie są do zasilania CNG i LPG. Niestety nie piszą tego nigdzie jak kupujecie przez internet, a jak chodzą na benzynie to się już przekonałem. To są bardzo popularne świece i w sklepie powiedziano mi, że to jest seria DENSO uniwersalna, czyli jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Być może do jakiegoś innego silnika przypasuje, ale nasz ich zdecydowanie nie lubi.
Założyłem Irydowe NGK SILKR6C10E, są to dedykowane świece do tego konkretnego silnika. Zmiana pracy silnika na wolnych obrotach bardzo duża. Jest równo i nie trzęsie budą a w trakcie jazdy jest płynniej.
Na tych Denso po przejechaniu ok 10 tys. km pojawiło się sporo brązowego nalotu na porcelanie, tak jak by się za bardzo przegrzewały.

...kuba...:
ja do silnika G4FC założyłem DENSO IRIDIUM TT TwinTip Electrodes IXUH22FTT IT43 4743#4 i też nie jestem zadowolony - szarpie na wolnych obrotach..

farciarzgilmore:
Z tymi jest prawdopodobnie taka sama historia. Zobacz do ilu marek i modeli ona pasuje, jeszcze więcej niż moja. Tak na szybko popatrzyłem na aukcje i większość ma dopisek LPG. Chwalą się na aukcji, że większa moc wyjściowa i to jest chyba problem. Zmień na konkretne do tego silnika i poczujesz różnicę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej