Pytanie, czy masz to auto od salonu i czy ktoś nie wmontował tam jakiegoś " wyłącznika" - są takie dokładane dinksy które pamiętają ostatni stan przycisku (bodajże) i po włączeniu zapłonu naciskają przycisk za ciebie.
U mnie w Megane jeżeli wyłączę ręcznie SS to lampka na kneflu świeci się ciągle a na desce mam przekreśloną ikonkę SS.
Przejdźmy z megane do hyundai, czy wg, twoich przekonań to samo?
Ja zapytam blaze 85
czy przy wymianie aku, absolutnie nie kozaka, tylko taki jaki producent zaleca czyli np AGM.
Została wykonana procedura adaptowania aku z udziałem czujnika na klemie -
Czas tej procedyry to 4 godziny
wiadomo pijar nie wieży bo nie ma problemów z megane, kraina wiecznych łowów jest przepełniona jego przekonaniami.
Tu jest inaczej, bez tej 4 godzinnej procedury, isg nie bedzie działał, tak samo jak zostanie otwarta np maska też nie będzie działał isg.
Na końcu napiszę że przekaznik pod guzikiem montowany można łatwo zauważyć jeżeli diagnostyka obejmuje system isg.