Oj z pewnością nie mam pojęcia
Ponad 5 lat użytkuje Megane 4 z ESC. Nigdy nie było potrzeby doładowywania akumulatora. Akumulator jest fabryczny i brak oznak pogorszenia jego kondycji. Bajania o gęstości elektrolitu możecie sobie prawić na spotkaniach kółka akumulatorologicznego. Współczesny akumulator jest hermetyczny, bezobsługowy i jest materiałem eksploatacyjnym o wartości jednego, góra dwóch tankowań "do pełna".
Dawaj te twoje dowody
Nie ten poziom dyskusji, obnażasz się i wszyscy to czytają.
To, że coś posiadasz, i stosujesz jakieś metody organoleptyczne, które dla ciebie powodują brak oznak pogorszenia jego kondycji, nie znaczy że tak jest.
Skąd wiesz że nigdy nie było potrzeby doładowania aku, bo zawsze palił?
czy 80% naładowania aku to jest dobra czy bardzo dobra kondycja?
Wiadomo takie rzeczy jak ''gestosc elektrolitu, inteligentny system ładowania,AGM, są to dla ciebie jakieś kółka akumulatorologicz...
Pieprzenie o ładowarkach lidlowskich podłanczanych do auta czy branie kozaka, może nartazić użytkowników forum na poważne koszta, więc jak nie masz wiedzy, to nie pisz głupot, które wprowadzasz na swoim folwarku, których nawet nie potrafisz udowodnić.
Dosyć czasu poświęciłem na pisanie tego posta, wiecej czasu na ciebie nie będe marnował.
Jeżeli ktoś z forum interesuje się tematem, rozumie podctawy jak najbardziej mogę nomenklature przedctawić.