Forum > i20
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
Kam-mil:
Ale po pomalowaniu klamki dalej będą obcierać - tym razem nowy lakier. Więc problem za jakiś czas powróci. Czy Hyundai jako naprawę usterki proponuje tylko malowanie drzwi? Może jakoś te klamki można wyregulować?
Albo podkleić przezroczystą folią ochronną? Widziałem w jednej Toyocie taką jakby grubą przezroczystą filię na progu - właśnie jako ochronę przed ścieraniem lakieru.
vvalery:
Z tego co znalazlem w internecie to podkladaja folie. Przecie byloby baz sensu samo pomalowanie.Ewentualnie moga spilowac koncowki klamek. Zdaje sie ze dotyczy to klamek w kolorze nadwozia, bo ogladalem dwa z czarnymi klamkami i nic nie zauwazylem.
Pozdrawiam,
Vvalery
anel:
--- Cytat: "vvalery" ---Z tego co znalazlem w internecie to podkladaja folie. Przecie byloby baz sensu samo pomalowanie.Ewentualnie moga spilowac koncowki klamek. Zdaje sie ze dotyczy to klamek w kolorze nadwozia, bo ogladalem dwa z czarnymi klamkami i nic nie zauwazylem.
Pozdrawiam,
Vvalery
--- Koniec cytatu ---
Dziś byłem w serwisie ( dotyczy wszystkich klamek )
jeśli jeszcze nie wytarło lakieru ,to podklejają folię .
Jeśli lakier wytarty malowanie tego miejsca + przyklejenie folii ochronnych.
Kam-mil:
Ja mam czarne klamki. Dziś odciągałem klamki, oglądałem uważnie i powiem szczerze nie wiem jak te klamki mogą obcierać lakier? Pod ruchomą częścią jest gumka i to na gumce ta ruchoma część klamki opiera się o blachę. Może u Was nie ma tej gumy?
Widać pod spodem taki przeźroczysto-biały plastik, który siedzi wewnątrz drzwi i ruchoma część klamki nawet o brzeg blachy nie zahacza. Czyżby klamki w kolorze nadwozia miały inną konstrukcję? A może to kwestia regulacji?
Byłem w błędzie. Wtedy oglądałem tylną część klamki. Przednia część wytarła farbę do gołej blachy. Dzięki anel za zdjęcie.
anel:
--- Cytat: "Kam-mil" ---Ja mam czarne klamki. Dziś odciągałem klamki, oglądałem uważnie i powiem szczerze nie wiem jak te klamki mogą obcierać lakier? Pod ruchomą częścią jest gumka i to na gumce ta ruchoma część klamki opiera się o blachę. Może u Was nie ma tej gumy?
Widać pod spodem taki przeźroczysto-biały plastik, który siedzi wewnątrz drzwi i ruchoma część klamki nawet o brzeg blachy nie zahacza. Czyżby klamki w kolorze nadwozia miały inną konstrukcję? A może to kwestia regulacji?
--- Koniec cytatu ---
Te otarcia lakieru powstają właśnie od tej gumy na której pracuje klamka .
Dokładnie w przedniej jej części .
Klamki malowane i nie malowane niczym konstrukcyjnie się nie różnią .
Próbowałem kilka razy wkleić zdjęcie ,ale jakość strasznie się pogarsza (nie wiem czemu), strzałką jest zaznaczone miejsce w które trzeba patrzyć .
Nawigacja
[#] Następna strona