Forum > i20

[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.

<< < (10/61) > >>

vvalery:
Hyundai podszedl do sprawy profesjonalnie. Zobaczymy efekt. Opisze za okolo tygodnia lub dwoch. :-)

[ Dodano: 2012-07-21, 15:00 ]
A wkec tak. Auto zostało odebrane po dwóch tygodniach z ASO. Dlaczego tak długo? Od piątku do poniedziałku czekano na decyzję Hyundai (10 dni), ktora była pozytywna tzn. naprawa w ramach gwarancji. W sobotę rano odebrałem auto tj. po 4 dniach naprawy. Pomalowano wszystkie drzwi oraz klapę bagażnika usuwając rdzę w okolicach zamka. Auto wygląda jak nowe i pięknie zrobione. Teraz tylko pytanie czy to się odnowi czy nie. W sumie fajny jest ten hyundai ( zdanie żony bo ja nim nie jeżdżę), niezawodny i ciężko sie by było z nim rozstać. ;-)

Kam-mil:
Skandal, że 10 dni czekali na decyzję HMP.
Tylko pomalowali drzwi? Nic nie robili z klamkami? Nie podklejali folii, nie spiłowywali podkładek?
Korozja na tylnej klapie to dość częsta przypadłość różnych producentów, nie jest to specjalność wyłącznie Hyundaia. Wystarczy przyjrzeć się samochodom na parkingach. Choć osobiście wolę rdzę na klapie niż kapryśną elektronikę unieruchamiającą samochód.

de_assis:

--- Cytat: "vvalery" ---Hyundai podszedl do sprawy profesjonalnie. Zobaczymy efekt. Opisze za okolo tygodnia lub dwoch. :-)

[ Dodano: 2012-07-21, 15:00 ]
A wkec tak. Auto zostało odebrane po dwóch tygodniach z ASO. Dlaczego tak długo? Od piątku do poniedziałku czekano na decyzję Hyundai (10 dni), ktora była pozytywna tzn. naprawa w ramach gwarancji. W sobotę rano odebrałem auto tj. po 4 dniach naprawy. Pomalowano wszystkie drzwi oraz klapę bagażnika usuwając rdzę w okolicach zamka. Auto wygląda jak nowe i pięknie zrobione. Teraz tylko pytanie czy to się odnowi czy nie. W sumie fajny jest ten hyundai ( zdanie żony bo ja nim nie jeżdżę), niezawodny i ciężko sie by było z nim rozstać. ;-)
--- Koniec cytatu ---


Jak rozumiem malowali zewnetrzna polac, ale napisz mi czy malowali Ci cale czy tylko od szyby w dol a powyzej, dookola szyby polerowali?

vvalery:

--- Cytat: "Kam-mil" ---Skandal, że 10 dni czekali na decyzję HMP.
Tylko pomalowali drzwi? Nic nie robili z klamkami? Nie podklejali folii, nie spiłowywali podkładek?
Korozja na tylnej klapie to dość częsta przypadłość różnych producentów, nie jest to specjalność wyłącznie Hyundaia. Wystarczy przyjrzeć się samochodom na parkingach. Choć osobiście wolę rdzę na klapie niż kapryśną elektronikę unieruchamiającą samochód.
--- Koniec cytatu ---

Niestety nic nie podklejono i nie spiłowano. Tak jak ktoś już pisał jest to leczenie syfa za pomocą pudru. Na malowaniu to ja się nie znam ale sądzę, że pomalowali od szyby w dół a reszta polerka. Nic nie widać. Dodatkowo dodam, ze zostawili dwie plamy na siedzeniu tylnym, obdarli trochę sreberko klamek wewnątrz, że nie wspomnę o niewyczyszczonej paście na drzwiach (głosnikach) wewnątrz. To zostało zauważone post factum bo kto by tam środek dokładnie sprawdzał. Zobaczymy czy I20 się obroni bo jak nie to będzie VW UP !!!! :mrgreen:

luzik66:
Witam.
Oczywiście mam ten sam problem, ale mam pytanko czy może ktoś korzystał zamiast gwarancji z reklamacji jako towar niezgodny z umową z żądaniem wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy.Wydaje mi się że wada tej klamki jest wadą istotną i proponowane półśrodki przez Hyundai i tak wrócą z czasem. Minie gwarancja a problem pozostanie na głowie kupującego, drzwi będą rdzewieć. Proszę o radę co lepsze korzystanie z gwarancji czy z reklamacji.
Pozdrawiam Wszystkich użytkowników i20

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej