Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.  (Przeczytany 147955 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kam-mil

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Czerwiec 2012, 14:54:27 »
Kudłaty_1975,
czy u Ciebie coś podklejali na lakier?
Czy naprawa polegała tylko na spiłowaniu tej podkładki gumowej(?) (plastikowej?)
Bo nie chciałbym za 2 lata znów malować drzwi.
W sumie jakby Hyundai Motor Poland był w porządku to powinien każdemu na najbliższym przeglądzie te podkładki wyprofilować, podkleić folię i nawet klientom nic nie mówić, żeby nie denerwować ludzi.
Myślicie, że takie spiłowanie końcówki zapobiegnie wycieraniu lakieru?

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #31 dnia: 29 Czerwiec 2012, 07:56:41 »
Cytat: "Kam-mil"
Kudłaty_1975,
czy u Ciebie coś podklejali na lakier?
Czy naprawa polegała tylko na spiłowaniu tej podkładki gumowej(?) (plastikowej?)


Nic nie podklejali na lakier. Naprawa polegała na spiłowaniu tej podkładki, która tak naprawdę to nie wiem, czy jest twardą gumą, czy plastikiem. Malować też zbytnio nie musieli, bo „obcieranie” dopiero się zaczynało. I to tylko na jednych drzwiach.
Co do kwestii słuszności wykonania tej naprawy w taki sposób jak u mnie (spiłowanie podkładki), to czas pokaże, czy była to słuszna decyzja. Według mnie raczej tak, bo teraz przy otwieraniu i odciągnięciu klamki podkładka w ogóle nie dotyka do lakieru, a o to chyba chodziło. Na pocieszenie (również dla siebie) dodam, że w bardzo podobny sposób (wręcz identyczny) wyprofilowaną ma podkładkę w klamce Fiat 500, także ma to chyba jakiś sens.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #32 dnia: 29 Czerwiec 2012, 22:23:34 »
Ten samochód mnie wykonczy.
Nie wiem jak ktos dostrzegl tą usterke, ale faktycznie jest.
Juz sie ojezdzilem za stukami w desce, teraz znowu pora na klamki.
Szlag mnie chyba trafi. Juz czuje ile mnie to bedzie nerwow kosztowac i pieniedzy.
Nie mam salonu dwa kroki od domu, a z tymi salonami to tez jest tak, ze jeden robi dobrze, a drugi zle, najgorsze to ze najblizszy godny polecenia z tego forum i z google jest ze 150km ode mnie.

Kam-mil

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #33 dnia: 30 Czerwiec 2012, 07:22:37 »
Cytat: "de_assis"
Ten samochód mnie wykonczy.
Nie wiem jak ktos dostrzegl tą usterke, ale faktycznie jest.
Juz sie ojezdzilem za stukami w desce, teraz znowu pora na klamki.


Można się pocieszać, że w sumie to są pierdoły. Są marki, których nowe modele wymagają pomocy lawety. I zgodnie z prawem ironii losu stają na środku drogi w najmniej odpowiednim momencie.
A denerwować się nie ma czym, bo usterkę naprawiają i nie wypinają się na klienta.
Fakt, że naprawa trwa, 1 dzień, 3 dni. Może spróbuj połączyć przyjemne z pożytecznym, żebyś nie jechał 150 km w jednym celu. Np. samochód kilka godzin w naprawie, a Ty w tym czasie z dziećmi nad pobliskim jeziorem.
A może w Twoim przypadku Hyundai zgodziłby się, żeby malowanie i spiłowywanie klamek/podklejanie foli wykonał nie ASO lecz pobliski zakład lakierniczy?

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Czerwiec 2012, 12:23:52 »
Cytat: "Kam-mil"
A denerwować się nie ma czym, bo usterkę naprawiają i nie wypinają się na klienta.


No to moze u Ciebie, tutaj juz mam kiepskie doswiadczenia, zobaczymy jak bedzie w drugim ASO

gorniol

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #35 dnia: 30 Czerwiec 2012, 20:54:57 »
Ja też zauważyłem przetarcia pod klamkami w 4 drzwiach. W sierpniu jadę na II przegląd to zgłoszę ten problem.

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #36 dnia: 01 Lipiec 2012, 00:27:41 »
u mnie na razie brak przetarć, ale autko dopiero mam od lutego tego roku, czy jeśli nie mam obtarć od klamek ASO może podkleić klamki? czy wypiąć się i powie aby przyjechac jak beda slady obtarcia?

Kam-mil

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #37 dnia: 01 Lipiec 2012, 19:16:34 »
Cytuj
No to moze u Ciebie, tutaj juz mam kiepskie doswiadczenia, zobaczymy jak bedzie w drugim ASO

Ja zostałem obsłużony tak jak trzeba w A.D. Auto ul. Boenigka w Olsztynie, Kudłatego_1975 dobrze obsłużył Jan Sobański Auto System PUH przy ul. Konopnickiej 13 w Kobyłce. Więc są co najmniej dwa warsztaty w tym kraju, które się na ten problem nie wypinają.
W Hyundaiu o tym problemie wiedzą. Pytałem, nie byłem pierwszy z tą usterką.
A po to mamy forum, żeby polecać sobie dobre warsztaty i ostrzegać się przed złymi.
 
Cytuj
czy jeśli nie mam obtarć od klamek ASO może podkleić klamki? czy wypiąć się i powie aby przyjechac jak beda slady obtarcia?

Też jest całkiem możliwe, że ASO woli, żeby było już przetarcie - bo wtedy zarobią na naprawie za którą zapłaci gwarant. Bo ile mogą zarobić na podklejeniu foli czy spiłowaniu podkładek?
To się w głowie nie mieści, żeby zrobić taki głupi błąd w konstrukcji :?:

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #38 dnia: 01 Lipiec 2012, 20:19:14 »
Cytat: "Kam-mil"
Cytat:   
No to moze u Ciebie, tutaj juz mam kiepskie doswiadczenia, zobaczymy jak bedzie w drugim ASO   

Ja zostałem obsłużony tak jak trzeba w A.D. Auto ul. Boenigka w Olsztynie, Kudłatego_1975 dobrze obsłużył Jan Sobański Auto System PUH przy ul. Konopnickiej 13 w Kobyłce. Więc są co najmniej dwa warsztaty w tym kraju, które się na ten problem nie wypinają.
W Hyundaiu o tym problemie wiedzą. Pytałem, nie byłem pierwszy z tą usterką.
A po to mamy forum, żeby polecać sobie dobre warsztaty i ostrzegać się przed złymi.


Szanuje Twoje rady i dziękuje za pomoc ale ja mam niestety zle doswiadczenia i dlatego ta moja frustracja. Dzwonilem do tych moich ASO, narazie nikt im tego nie zglaszal, zobaczymy, moze w tym tygodniu podjade.
Dzieki i Pozdrawiam kolego.

vvalery

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #39 dnia: 02 Lipiec 2012, 14:40:11 »
Dzisiaj byłem w ASO hyundai. O problemie z klamkami to pierwsze słyszą !!!! Ale zaraz oglądnął tylną klapę gdzie facet wykrył korozję obok zamka (tego nawet żona nie zauważyła - myślała, że brudne a to rdza). Porobili zdjęcia i powiedzieli, że nie wiedzą czy się w tygodniu wyrobią. :evil: Będą malować czyli problem się pojawi pewnie po jakimś czasie. W temacie klamek albo nic nie wiedzą albo udawali. :shock:

Offline volcan

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 540
    • http://www.prace-geologiczne.pl
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #40 dnia: 02 Lipiec 2012, 23:49:53 »
Cytat: "vvalery"
W Rzeszowie jak dzwoniłem do ASO to udawali głupa i próbowali zrzucić na mnie że sam to obskrobałem.


Do Rzeszowa szkoda jeździć - przynajmniej na Rejtana. Co oni tam wyprawiają, to głowa mała - takie pierdoły, jak "kurde - od czego jest ta osłona pod silnik bo została po jakimś przeglądzie" to naprawdę drobnostka. Tyle, że pracują tam ludzie z przypadku - łapanka - dzisiaj w Hyundaiu, jutro w Citroenie, pojutrze w BMW, więc przygotowanie merytoryczne - zerowe, chęć do pracy - jw.

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #41 dnia: 03 Lipiec 2012, 11:14:04 »
Co do jakości obsługi w ASO, to wydaje mi się, że to kwestia „chcę to zrobić”, lub „nie chcę tego zrobić”, lub „nie mam pomysłu jak to zrobić”. Serwis, który akurat mnie obsługiwał wykonał usługę naprawy klamek mimo tego, że Hyundai jeszcze nie zaaceptował kosztorysu/wyceny wykonanych prac przy samochodzie. W serwisie oddając mi samochód powiedzieli, że to sobie załatwią później. Tak się obsługuje klientów. Brawo Jan Sobański Auto System !!!!! Dodam również, że Hyundai nie ma tego typu usterki (wytarty lakier klamkami) w wykazie napraw gwarancyjnych (informacja z serwisu) i za każdym razem chyba rozpatrują to indywidualnie. Może dlatego nie wszyscy (ASO) chcą się za to brać? Może trzeba im podpowiedzieć co mają zrobić? Albo niech dzwonią do innych ASO, które przerabiały już temat,  z prośbą o pomoc i poradę jak to należy zrobić i rozpisać w dokumentacji? Przetartym szlakiem łatwiej.

vvalery

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #42 dnia: 03 Lipiec 2012, 18:14:11 »
Cytat: "volcan"
Cytat: "vvalery"
W Rzeszowie jak dzwoniłem do ASO to udawali głupa i próbowali zrzucić na mnie że sam to obskrobałem.


Do Rzeszowa szkoda jeździć - przynajmniej na Rejtana. Co oni tam wyprawiają, to głowa mała - takie pierdoły, jak "kurde - od czego jest ta osłona pod silnik bo została po jakimś przeglądzie" to naprawdę drobnostka. Tyle, że pracują tam ludzie z przypadku - łapanka - dzisiaj w Hyundaiu, jutro w Citroenie, pojutrze w BMW, więc przygotowanie merytoryczne - zerowe, chęć do pracy - jw.

Volcan wlasnie tam byla moja zona. To kurcze gdzie mam jechac. Auto kupione u nich. Moze lepiej z autocasco samemu to naprwic jak oni maja jakas szopke odstawic. :?:

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #43 dnia: 04 Lipiec 2012, 16:43:37 »
nie dawaj się i nie naprawiaj sam z Auto Casco, po to jest gwarancja i mają to naprawić, wiem że może to kosztować nerwów, zdrowia itd, ale trzeba walczyć o swoje.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #44 dnia: 04 Lipiec 2012, 18:34:41 »
Dzis w ASO mi powiedzial facet z obslugi ze spotkal sie raz z takim przypadkiem i wszyskie drzwi do malowania, a dokladnie zewnetrzna polac plus gorna ramka nie malowana tylko polerowana zeby sie kolory zgadzaly, tak wam robili? Nie bedzie sie to wyrozniac na tle przedniego i tylnego blotnika oraz bocznych krawedzi dachu?

Pytam no i tyle? Zadnych folii? Stwierdzil ze Hyundai nic nie przewiduje, mowie mu no to pomaluje i dalej bedzie tarlo, a On ze niestety tak jest i On nic na to nie poradzi. Ktos tu pisal ze w Toyocie by juz dawno wszystkich wzywali i klamki wymieniali.
Mam gwarancje do grudnia, koles mowil zeby przyjechac na jesieni, to co radzicie, malowac teraz, i znowu sie wytrze i drugi raz przed koncem roku czy jezdzic dalej i na jesieni to omalowac? Szczerze to dwa razy w ciagu pol roku malowac, co za idiotzym z ta awaria, pewnie jakas zbiorowa akcja by cos wymogla na Hyundaiu.

To idiotyzm zwalczac skutki a nie przyczyny  :-/

Facet mnie nie zbywal, powiedzial co wiedzial, o podklejaniu folii nic nie slyszal.

Ewentualnie zapytam jeszcze w drugim ASO, aczkowliek po akcji z wymiana deski rozdzielczej to żal mi tam nawet z rowerem jechac.