Autor Wątek: Błąd P1186  (Przeczytany 1571 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Robsson79

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Błąd P1186
« dnia: 30 Wrzesień 2023, 08:16:46 »
Witam

Zwracam się z pytaniem czy ktoś miał podobny problem z tym błędem (P1186). Na tą chwile został wymieniony filtr paliwa, sitko w baku czyste, wymieniony regulator ciśnienia na pompie.  Problem nie został rozwiązany. Może ktoś coś podpowie gdzie jeszcze szukać problemu.

Opis kodu błędu: Za niskie ciśnienie paliwa
Objawy wystąpienia tej usterki?
- silnik traci moc przy wyższych obrotach (max 2800)
- podczas dodawania gazu silnik dławi się
- brak wyraźnej reakcji na pedał gazu

piejar

  • Gość
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Wrzesień 2023, 09:38:34 »
Regulator ciśnienia wymieniony ale pompa nie? Opisy błędu wskazują na pompę. Jej ona nie daje to regulator nie nabije cisnienia

Offline ...kuba...

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 217
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Wrzesień 2023, 10:11:42 »
Regulator zwykle wymienia się jak jest problem ze zbyt wysokim ciśnieniem paliwa. Jego zadaniem jest tylko upuszczanie paliwa w celu zmniejszenia do wartości wymaganej ciśnienia które wytwarza pompa..A za wytworzenie ciśnienia odpowiedzialna jest pompa.. najlepiej odczytać bloki pomiarowe i wartości ciśnień w magistrali wysokiego ciśnienia.

Offline Robsson79

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Wrzesień 2023, 21:59:59 »
 
Opisy błędu wskazują na pompę.
W baku czy wysokiego ciśnienia?

piejar

  • Gość
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Październik 2023, 09:20:55 »
Poszukaj w necie bo filmów i postów o tym błędzie jest multum. Nie wiem czy masz pompę w baku bo ja w D4FB w i30 FD nie mam takiej pompy. Są 2 zawory regulujące ciśnienie jeden na pompie drugi na szynie CR (upustowy). Podstawa podłącz dobie OBD i śledź ciśnienie zadane i ciśnienie zmierzone. Szwankowac może też czujnik pomiaru ciśnienia na pompie CR, plus styki złącza przewody do ww. Interfejs np icar 2.0, program np car scanner, tam znajdziesz profil połączenia pod D4FB

Offline Robsson79

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Październik 2023, 10:33:12 »
oglądałem te filmiki w większości wyczyszczenie sitka wystarcza. mam pompę w baku. na szynie mam tylko czujnik ciśnienia. ciśnienie zmierzone widzę ale zadanego nie widzę w car scannerze.

piejar

  • Gość
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Październik 2023, 11:42:45 »
Mam takie auto ale teraz nie jest u mnie więc nie mogę sprawdzić na OBD.

Offline Robsson79

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Październik 2023, 20:14:17 »
patrząc na parametr ciśnienia zmierzonego na biegu jałowym ciśnienie oscyluje. nie wiem czy to tak ma wyglądać?

piejar

  • Gość
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Październik 2023, 22:37:07 »
U mnie w D4EA wygląda jak nizej. U siębie obserwuj wtedy gdy auto się dławi a nie na biegu jałowym
https://drive.google.com/file/d/1tcPhpdlhU59-_6rcoGJpAzRg7Tb9tNGs/view?usp=drivesdk

Offline Robsson79

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 27
Odp: Błąd P1186
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Październik 2023, 21:26:24 »
z tego co zauważyłem lekkie szarpniecie występuje w momencie wypalania DPF. lekkie wahania obrotów na biegu jałowym też jak wypala. na tą chwilę błędu brak.