Forum > i30 PD
Szarpanie, dławienie się przy jednostajnej jeździe?
Tomky:
Przeskanowałem brak błędów. Poza tym odczytuje tylko 13/53 modułów. Użyłem car scanner. Warto kupić wersję Pro? 40 to nie majątek na wersję dożywotnią ale co to wniesie?
piejar:
Nic nie wniesie. Jeżeli chcesz coś wiedzieć to obserwuj parametry na wykresach. Np ciśnienie paliwa zadane i rzeczywiste. Jeżeli szarpie z powodu filterka to znaczy że paliwa musiałoby brakować i ciśnienie musiałoby spadać. Jeżeli problem po stronie powietrza oglądaj położenie EGR zadane i rzeczywiste, przepływ powietrza, ciśnienie powietrza itp. Używaj wykresów bo wartości chwilowe nic ci nie powiedza
piejar:
Tak np u mnie wyglądało cisn za turbo kiedy szarpało. Te wykresy akurat z programu torque
https://drive.google.com/file/d/1qgJ7tRjswFwDNq7Gu8lfLR5WRKYwsoXz/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1qbsudxJ-D1C7PdBYjMX2LEtAlTgGWt8K/view?usp=drivesdk
piejar:
A tu te małe hopki to falowanie teraz, które jest praktycznie niezauważalne
https://drive.google.com/file/d/12HZ01WQL4i65e1npAYc30qbtwQPWcW6h/view?usp=drivesdk
robaszek127:
Mi dziś właśnie rano było ok a zgasiłem i getz nie chciał zapalić. Ciężko odpalił jakby był zapowietrzony. Na benzynie przerywa i max 50 idzie ale na gazie wszystko ok. Więc polecam sprawdzić pompę paliwa i owe sitko bo podobno zatyka się. U mnie w benzynie sitko niestety czyste ale pomp podleje po zapłonie trochę paliwa i tyle.
Pompę sam wymontowałem bo to kilka minut roboty jak się ma mały klucz oczkowy.
Nawigacja