Forum > Getz

Problemy z ładowaniem

<< < (8/8)

robaszek127:
Nie wiem jak jest w 1,1 alew 1.3 luzuje się alternator i pasek schodzi. Gorzej jest z tym, że wspomaganie jest przed alternatorem i też go trzeba zdjąć. U mnie jest słabo bo pompa w 1.3 jest z tyłu silnika i dostęp słaby.
U mnie pasek jest chyba jeszcze oryginał i tak jeżdżę z duszą na ramieniu. Zrób zdjęcie jak jest w 1.1czy też pompa tak słabo dostępna?

Robi:
Dzięki za odzew. Sprawa załatwiona, pasek wymieniony. Faktyczne, zanim można założyć pasek alternatora, trzeba poluzować pompę wspomagania i zdjąć pasek ją napędzający, potem założyć pasek alternatora i pompy chłodzącej i dopiero później założyć pasek wspomagania. Trochę roboty, bo dostęp taki sobie (musiałem nawet docinać klucz, aby naciągnąć pasek alternatora). Ale ogarnięte. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i bogatego Mikołaja.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej