Myślę, że jest to kwestia odpowiedniego ustawienia w ECU logiki działania lamp na LEDowe. Dlaczego u mnie zamiana lamp była bezproblemowa? - być może pewne ustawienia kodowane są "pakietowo" - moje auto ma fabryczne lampy full LED z przodu i może dlatego tył też jest niejako gotowy do "obsłużenia" lamp LEDowych. Dodam też, iż lampy, które montowałem posiadały też LEDowe zamienniki żarówek kierunkowskazów i cofania nie generując żadnych błędów.
Rezystorów w aucie na gwarancji bym nie polecał, bo to jednak ingerencja w instalację. Jeśli nie ASO (generalnie polityka serwisów azjatyckich aut jest taka, by niczego nie zmieniać, w stosunku do tego, co wyszło z fabryki, stąd i brak wiedzy u serwisantów - trzebaby trafić na ciekawego entuzjastę), to jakiś niezależny warsztat, który zajmuje się m.in. elektroniką azjatyckich aut i ma tester diagnostyczny G-SCAN 2 - może będzie chciał się "pobawić"...