e-gena jak z przyspieszeniem?
No właśnie przyspieszenie... W sumie po wyżej 4000obr to i dobre

, ale do tych obrotów nieciekawe. Ponadto przy gwałtownym wciśnięciu gazu występuje chwilowe zduszenie(opóźnienie). Potem obroty lecą do góry normalnie
HantsMoja pierwsza Lantra - tuz przed swoja smiercia w okolicy 200 kkm miala ten sam problem. Nigdy nie zdefiniowalem problemu, ale wydawalo mi sie, ze to wina zaworow, pierscieni itp.. Lantra 1.6 spalala mi ponad 15 litrow
Jeżeli chodzi o pierścienie to odpada bo mam dobrą kompresję(po 12)
Nie chciałbym powtarzać kiedyś zaczętego wątku więc napisze jakie rzeczy już wymienione:
- wszystkie filtry, świece, rozrząd, sonda Lambda, kable zapłonowe, silniczek krokowy,
- badania: komputer - żadnych błędów, badanie spalin: lekko podwyższony poziom tlenu(podobno gdzieś lewe powietrze dostaje), ciśnienie sprężania - po 12, czujnik położenia przepustnicy - ok
Chyba niczego nie ominąłem
