Autor Wątek: Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY  (Przeczytany 3044 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jasiu

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Styczeń 2009, 22:05:22 »
Klapki brak. Jak konkretnie strzelił to rozerwał mi gumę na dolocie. Jak zakładałem nową to nie ścisnąłem jej na maxa, czyli jak strzelił to nie rozsadzał jej tylko ściągał z przepustnicy. Powodem takiej operacji jest nieudolność mechaniorów w ustawieniu gazu :(
Zapomniałem dopisać, że problem opisany wyżej (obroty) ma miejsce na benzynie a nie na gazie. Co dalej mogę sprawdzać zakładając sprawność przepływomierza?

Chcę zebrać informacje, żeby w jak najszybszym czasie uporać się z problemem.

Grzesik1

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Styczeń 2009, 22:24:57 »
Nic, jak Ci tak walił to trzeba od przepływomierza trza zacząć

Jasiu

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Styczeń 2009, 23:04:44 »
w jaki sposób mogę go sprawdzić nie mając zamiennika?

Grzesik1

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Styczeń 2009, 23:08:38 »
Nie jestem pewien ale prawdopodobnie możesz wybłyskać kody błędów, potrzebna będzie dioda Led 12V

Dysponujesz aparatem Foto? możesz zrobić zdjęcie skrzynki z bezpiecznikami w nogach kierowcy?

Jasiu

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #19 dnia: 16 Styczeń 2009, 23:23:09 »
Jeżeli chcesz mi powiedzieć pod co mam się podpiąć żeby czytać błędy to nie muszę robić zdjęcia. Wcześniej miałem colta (1989 - oddałem tacie - śmiga do dzisiaj) i takowe błędy spisywałem. Jutro zobaczę co tam przyświeci na diodzie tylko jeszcze mała prośba o tablice błędów do hultaja...??

Grzesik1

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #20 dnia: 16 Styczeń 2009, 23:28:12 »
taka sama jak w colcie? hmmm w sumie powinno być to samo.
Wybłyskaj, jak się uda to będziemy szukać co błędy oznaczają.

Jasiu

  • Gość
Problem z silnikiem 1.6 16v BRAK MOCY
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Styczeń 2009, 10:58:20 »
Dioda pobłyskała i wybłyskała: NIC Mrugała cały czas krótkimi sygnałami, czyli niby nie ma błędów. To co na razie zrobiłem, żeby dojść usterki (amator) to zdjąłem wąż od przepustnicy i silnik nie gasł. Wcześniej popracował po odpaleniu ok 10 sekund falując po obrotach 600-1300 i gasł. Po zdjęciu węża pracował w miarę równo na ok 1200 obrotów. Jakieś sugestie co to może być i jak to zdiagnozować??