Masz 2 opcje:
Trzy

Może jeszcze wyciągnąć piny i przełożyć kostkę ze starej kierownicy

- ale radziłbym zabrać się za to po upewnieniu się, ze zakupiona kierownica będzie pasować na wieloklin, oraz pod obecny zwijak. Mozesz porównać jak są rozłożone piny w kostce oryginalnej i zakupionej kierownicy.
Zakupiona kostka ma dodatkowe 2 przewody od podgrzewania i 2 od czujnika temperatury.
Reszta pinów powinna być przepięta do starej kostki w takiej kolejności (5 min szukania w wyszukiwarce internetowej):
Jeśli uznamy pin nr 1 za duży czarny przewód do klaksonu, to:
pin nr2 jest niebieski
pin nr 3 jest pomarańczowy
pin nr4 jest żółty
pin nr5 to mały czarny
pin nr 6 nie jest używany
pin nr7 jest czarny z białym paskiem
pin 8 i 9 nieużywane
pin nr10 jest biały z czerwonym paskiem
pin nr11 jest zielony
pin nr12 nieużywany
Więc najpewniej zostaje Ci opcja 1.
Wystarczy porównać na zdjęciu jak wyglądają złącza zwijaka od strony instalacji samochodu w zwijaku dla wersji z podgrzewaniem oraz bez... dla i40 z tego co poamiętam to była dodatkowa kostka w zwijaku, wiec reszta pasowała Plug&Play.
Chyba, że okazałoby się, że po stronie samochodu jest instalacja pod grzaną kierownicę, wtedy dlaczego by nie pokusić się o uruchomienie tej feature.