Forum > i30 GD

Hyundai i30 1.6crdi błąd P0473

<< < (4/6) > >>

carsik:
czy ty na pewno sprawdzałeś wersję GD? Już pomijam to, że zdanie o korektach jest kompletnie niezrozumiałe.

malerikula:

--- Cytat: carsik w 12 Lipiec 2022, 21:43:01 ---nic nie zależy od sprzętu. Każdy sprzęt pokazuje dostępne parametry w sofcie. Masz cos takiego jak korekty na wtryskach? No więc dlatego masz liczbę w gramach ponieważ ciśnienie nic Ci nie mówi, chyba że masz obok podane wzorcowe i możesz porównać wykresy dla danego stanu pracy, A z tego co pamiętam nie ma tego w tym aucie. Mam PDL5500.
--- Koniec cytatu ---
Jeszcze raz:
jeżeli chodzi o parametry i ich wartości, jak i kodowania i adaptacje zależą tylko od sprzętu, nawet ori po to ma suport żeby łatać błędy.
Nie każdy sprzęt pokazuje dostępne parametry w sofcie.
Tak mam coś takiego jak korekty na wtryskach.
no właśnie ciśnienie mówi o wszystkim, w gramach parametr jest przeliczany przez sterownik silnika,soft.
Ja mówię o  hyundai nie o tym konkretnym przypadku nie mam auta to mogę tylko gdybać.
sprzęt masz b dobry, ale nie zrobi wszystkiego i parametry będzie miał okrojone w hyundai, oczywiście to tylko są skanery.
 

carsik:
tak trochę teoretyzujesz nie znając różnych urządzeń. Nie wiem jak tam różne aplikacje bo to już trochę inna liga, ale nie widziałem jeszcze profesjonalnego testera który nie pokazywałby pozycji dostępnej w oryginalnym urządzeniu czy to Techstream czy to INPA czy czym tam posługuje się dealer marki. Owszem zdarzają się bzdury w informacji ale pozycja jako tak istniała. Dobra, ale to nieważne. Ten błąd nie ma nic wspólnego z zapełnieniem DPFa jak już napisałem a kolega instalując coś używanego raczej na tej podstawie raczej sensownego wniosku nie wyciągnie. 

malerikula:

--- Cytat: carsik w 13 Lipiec 2022, 06:40:58 ---tak trochę teoretyzujesz nie znając różnych urządzeń. Nie wiem jak tam różne aplikacje bo to już trochę inna liga, ale nie widziałem jeszcze profesjonalnego testera który nie pokazywałby pozycji dostępnej w oryginalnym urządzeniu czy to Techstream czy to INPA czy czym tam posługuje się dealer marki. Owszem zdarzają się bzdury w informacji ale pozycja jako tak istniała. Dobra, ale to nieważne. Ten błąd nie ma nic wspólnego z zapełnieniem DPFa jak już napisałem a kolega instalując coś używanego raczej na tej podstawie raczej sensownego wniosku nie wyciągnie.
--- Koniec cytatu ---
Nie rozumiem cię
Co złego w teori?
Skąd wiesz że nie znam różnych urządzeń? jest odwrotnie jak bym nie znał rynku  to bym się nie wypowiadał  zajmuje się mechaniką kilkanaście lat.
tu przykład profesjonalny skaner typu delphi,autocom,xtool nigdy nie bedzie jak serwisówka, np podałeś techstream w toyocie twój pdl 5500 czy mój gscan będzie obsługiwał 1/4 informacji co ori. masz w tym twoim pdl5500 obsługe po j2534  bo ja mogę przejsć w ten tryb i z połączeniem producenta mam serwisówkę w ka zdej marce po 2020r.
Co do czujnika różnicy ciśnień to widzę że nie znasz zasady działania filtra, poczytaj.
w zał info i sprawdzenie  dtc jak i potwierdzenie moich teorii:)  pozdrawiam

carsik:
widzisz, gdybym nie miał jednego i drugiego to bym się nie wypowiadał. Widzę w Toyocie i Lexusie dokładnie to samo PDLem i Techstreamem, w BMW także,  w pozostałych również, różnice są oczywiście ale w różnych programowaniach, adaptacjach czy co tam jeszcze jest ale nie w danych diagnostycznych. Być może GDS jest inaczej skonstruowany i ukrywa jakieś parametry ale nigdy się z tym nie spotkałem. OK, jak dla mnie niech szuka gdzie sobie wymyślicie. Nie martw się o moja praktykę, także wieloletnią. Wiesz teoria jest dobra jak się ją dogłębnie zna ale jak się nie zna urządzenia od strony teoretycznej i praktycznej to nie jest teoria tylko teoretyzowanie a to coś innego. Co prawda obecnie pracuję dla Renault ale w grupie mamy również KIA i poproszę o jakąś możliwość pobawienia się ichnim testerem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej