Miałem ten sam problem i kupiłem nową lampę na allegro oryginał, bo skończyła mi się już gwarancja.Przy samodzielnej wymianie okazało się, że jedna, chyba z czterech śrub mocujących wkręca się tylko do pewnego momentu i następuje opór przy wkręcania. Nie mogłem jej wkręcić tak jakby był problem z gwintem w otworze. Dobrze, że nie próbowałem zrobić tego na siłę bo załatwił bym lampę. Kiedy obejrzałem starą pękniętą lampę okazało się, że pęknięcie jest właśnie w miejscu tego otworu na śrubę. Wygląda, że otwór pod tę śrubę jest żle nagwintowany i przy dokręcaniu pęka obudowa klosza. Dokręciłem lampę tylko na trzy śróby i jeżdżę już dwa lata i jest dobrze nic nie pękło. Dodam, że wcześniej wymienili mi już lampę na gwarancji i po roku zaczeła parować bo pękła w tym samym miejscu co porzednia.