Sprawdziłem kluczyk, wymieniłem baterie, sprawdziłem na drugim kluczyku - to na pewno nie immo, chociaż słyszałem, że to dość częsty błąd. Parametry ECU wyzerowałem przed próbą kolejnego odpalenia i niestety nie pomogło, ale dzięki za trop.
Podłączyłem raz jeszcze komputer i po wielu różnych próbach, pojawił się nowy błąd którego wcześniej nie było:
P250C
-Niskie napięcie w obwodzie czujnika poziomu oleju silnikowego
-
C1688
- Nieznany kod usterki
P250C, wygląda na cały w oleju, nie wiem czemu wcześniej nie pokazał tego błędu, ale go przeczyszczę i sprawdzę (olej w normie).
C1688, komputer nie rozpoznał, a powodów może być wiele, rozrząd, świece zapłonowe lub koło zamachowe, ciężko coś znaleźć konkretnego co strona to inna informacja.
Czy ktoś może wspomóc, jeżeli chodzi o informację jakie warunki muszą zostać spełnione aby rozrusznik zakręcił? Chciałbym wykluczyć przyczyny.
1. Czy to może być pompa paliwa?
2. Czy to mogą być świece?
3. Czy to może być czujnik oleju?
4. Czy to może być czujnik spalania stukowego?
Ewidentnie jakiś warunek nie zostaje spełniony, żeby zakręcić rozrusznikiem.