Autor Wątek: [Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz  (Przeczytany 2480 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hants

  • Gość
[Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz
« dnia: 23 Październik 2008, 10:57:11 »
Linka, czy przewody?
Cos gruchocze, grzechocze przy niskich obrotach (na postoju lub w trakcie jazdy), nie potrafie dokladnie ustalic zrodla dzwieku - w kazdym razie nie jest to silnik, cos pomiedzy kierowca, a komorą silnika..

Juz wyciagnałem jakis dlugopis zza schowka..

e-gen

  • Gość
[Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Październik 2008, 12:57:11 »
jest na linkę czy elektroniczny?
jeżeli na linkę to wiedz że ja przy niskich obrotach też coś tam słyszę :lol:

Hants

  • Gość
[Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Październik 2008, 13:00:21 »
Sa dwa analogowe zegary i wyswietlacz LED do tripow i odo..

IgoReCzeK

  • Gość
[Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Październik 2008, 13:20:40 »
Witam. W Accentach I generacji prędkościomierz był analogowy ( mechaniczny ) napędzany linką, natomiast obrotomierz też był wskazówkowy ale sterowany elektronicznie zmienną częstotliwością z zapłonu. Tutaj jest tył i przód od licznika

Nie sądzę by pokuszono się w Accencie II generacji o rozwiązanie mechanicznego napędzania obrotomierza, tak więc dźwięki przy postoju raczej wykluczają mechaniczne problemy z układem napędowym licznika. Pozdrawiam Igor.

BartBartez

  • Gość
[Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Październik 2008, 14:17:54 »
W Scoupe długo i mocno mi grzechotało. Nie mogłem znaleźć przyczyny. Po kilku tygodniach okazało się, że luźna była nakrętka od filtra gazu.
Może u Ciebie też coś lata?

e-gen

  • Gość
[Accent 1,3 2003r] predkosciomierz i obrotomierz
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Październik 2008, 19:49:04 »
Hants,
zatem nie masz linki do prędkościomierza lecz sygnał elektryczny;
w Accentach II były dwa typy liczników - starszy, gdzie licznik napędzany był linką (jak w Accenie I) oraz nowszy, gdzie jest LCD i nie ma już linki :)

Być może chroboczą Ci trybiki w samym liczniku ? możę trochę wazeliny rozwiąże problem??