Podaję jaka montowałem tą diodę.
Przygotować diodę z rezystorem, do końcówki z rezystorem "+", a do drugiej końcówki "-". Przewód "+" cienki i długi, przewód "-" krótki, przylutować do diody. W zleżności od upodobań zrobić otwór na diodę w kokpicie. Ja zrobiłem pod stacyjką, gdy miałem zdjętą tą część kokpitu, które jest pod kierownicą.
Przewód "+" trzeba przeciągnąć do komory silnika i podprowadzić pod jakiś przewód biegnący do świecy żarowej lub świecę żarową.
Ja na końcówce tego przewodu zacisnąłem złączkę z otworem i podkręciłem ją pod świecę żarową, pierwszą od strony rozrządu. Jest tam w miarę dobry dostęp bez żadnego demontarzu, ale też trzeba się pogimnastykować.
Teraz tylko podpiąć przewód "-" do jakiejś masy pod kierownicą, diodę włożyć w otwór, można kupić diodę z obudową to będzie jeszcze bardziej estetycznie i gotowe.
Koszt nie przekradza 5 zł.
Praca łatwa i nie skomplikowana.