Forum > i30 GD

FILTR PALIWA

<< < (2/4) > >>

carsik:
luknąłem u mnie i jest pompka na szczycie filtra więc może zależy polift czy przedlift i tu jest różnica. Tak czy inaczej nie ma z tym problemu. Dzizas chłopie ale pytania zadajesz. Jak wolisz. Jak masz małe chińskie rączki i dasz radę bez demontowania to można i tak. Na yutubie znajdziesz z pewnością wideo instrukcję.

prezeswro:

--- Cytat: carsik w 11 Wrzesień 2021, 21:29:28 ---ma pompę w zbiorniku

--- Koniec cytatu ---
Rozumiem kolego że po przekręceniu kluczyka nowy filtr się napełnia ropą i bez stresu o zapowietrzenie układu?

carsik:
no właśnie jak napisałem nieco wcześniej, u mnie jest pompka na szczycie filtra co oznacza, że nie ma pompy w zbiorniku, ale w częściach występuje pompa do zbiornika. Być może to błąd w crosach części, być może są jakieś wersje z pompą w zbiorniku np poliftowe. Ale sytuacja jest i tak mega prosta. Masz mechaniczną pompkę na filtrze to działasz, nie masz to zrobi się samo jak dasz chwilę po przekręceniu zapłonu. Obecnie mało który pojazd nie ma pompy tłoczącej w zbiorniku.

weuek:
Wątpię, żeby diesel CR miał pompkę w zbiorniku. Mój nie miał i trzeba było bardzo starannie i cierpliwie zalewać nowy filtr (strzykawką dolewałem przez króciec wężyka z paliwem), aby nie zapowietrzyć układu. Jedyną pompą w układzie była ta wysokiego ciśnienia.


Sam to się łatwo odpowietrza w aucie benzynowym, ale paradoks jest taki, że dawno przestali w takich umieszczać wymienne filtry paliwa (ja jeszcze mam w aucie z 2012 r.).

ZYGIniemce:
U mnie też jest pompka na górze filtra ,i ma czujnik wody i trochę słaby dostęp do tego filtra i dlatego pytam czy coś demontować i jak do tego zabrać żeby nic nie popsuć ,no chyba po to jest to forum a na YouTube nie znalazłem nic

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej