Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Hyundai
TUCSON (NX4e,NX4e HEV), wyprodukowanych w Republice Czeskiej
od 14 października 2020 r. do 15 kwietnia 2021 r., w wyniku nieprawidłowości podczas montażu mogło dojść do skręcenia kurtynowej poduszki powietrznej (CAB) zamontowanej po stronie lewej i/lub prawej, co zwiększa ryzyko obrażeń użytkowników pojazdu w momencie uruchomienia.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest
26 pojazdów.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu sprawdzenie poduszek CAB i, w przypadku stwierdzenia skręcenia, ponownego ich zamontowania zgodnie z procedurami.
Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa; tel.: 0 800 444 000).
Źródło:
UOKiK